"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 2. februar 2012

Gleder meg!


Nå er det kun få dager igjen til Fabelaktig Aften på Eva Solo. Jeg er såå glad for at jeg var tidlig ute og huket meg en plass til dette, for det blir sikkert super morro. 
Det er mange sponsorer som har meldt sin giverglede (meg inkludert) og under har jeg lånt noen bilder over de jeg gleder meg til å sjekke ut.


(Veldig spent på å se hva slags premie hun har plukket ut, men uansett kommer jeg hjem med noe kult fra denne butikken fordi jeg kjøpte meg en skikkelig stilig lampe herfra og hun er så snill at hun tar den med til treffet for meg..hurra)

(Disse lyslyktene er jo bare råååå kule og jeg har ønsket meg begge en stund allerede. Så gleden var stor når jeg visste med sikkerhet at en slik herlighet skulle være med hjem i goodiebagen. Går jo rett inn her hos meg.)

(Disse produktene er mine personlige favoritter)

(Palma har jo så mye stilig å by på så  jeg er veldig spent på hva de har plukket ut. Butikken deres i Tønsberg er mitt faste stoppested når jeg tar meg en interiørrunde.)

(Har ikke vært med på denne konkurransen da jeg ikke trenger et nytt kamera, men jeg er veldig spent på hvem som går av med seieren. Så på bildene som var trukket ut hos Fabelaktig i går og hadde en klar favoritt. Så dette blir spennende!)

(Fiiine, gleder meg allerede til å henge dem opp et sted her hjemme. Kanskje i gangen.)

(Liker karamell jeg da... nam nam.)

(Sist men ikke minst så hadde jo gleden stått i taket hvis en slik utrolig flott premie kunne vært med hjem den kvelden for å overraske Bettum-gubben. Har lenge ønsket oss en kaffemaskin, men så var det det med prioriteringer da..)

Her er også resten av sponsorene. Fabelaktig flott at dere stiller opp!


Kommer du på treffet?

Klem Madelén

15 koselige kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Du kommer til å få det så morsomt...
Tror du jeg ble lei meg da jeg så datoen og jeg viste at jeg hadde huset fullt av folk eller..
Satser på at jeg får med meg neste bloggtreff.
Kos deg masse
klem

Randi sa...

Skjønner godt at du gleder deg!! Hadde gjerne tatt turen dit, minuset er at det er på den andre siden av fjellet da.. Ser ut til å bli en heidundrandes kveld med mange flotte sponsorer:)
Ha en fin torsdag!
Klem

Vintage House sa...

SEr ut som en kanonträff...
ha en fantastisk dag
kram
sandra

Fra huset i svingen sa...

Jeg kommer og gleder meg veldig til å hilse på deg :-D

Klem Karianne

Marits Hverdagsgleder sa...

Skulle gjerne vært på det treffet, men det er for langt unna for min del. Så flotte ting i goodie-bagen hadde gjort det verd turen kanskje ;o)
Kos deg masse!

Interiør drops sa...

JUHUUUUU!

Gleder meg sykt!
:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

HELDIG som får vere med på dette!!!☺

Ka meine du med oversiktsknappen??? ¤flau¤

Klem M♥

Har en drøm... sa...

Ja, jeg kommer:)
Og jeg GLEDER meg stort ♥
Vi sees:)

Precious Home sa...

Jeg kommer:) Og vi ses nok en gang:) Koselig!

Tommensgirl sa...

Jeg kommer, og jeg gleder meg ekstremt mye..
Ha en fin kveld:)

Fabelaktig sa...

Vi skal skåle og kose oss denne gangen :)

Fineste Tordag!
klem

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Som jeg har sagt så mange ganger før; Jeg skulle såååååå ønske jeg bodde litt lenger sør/øst og kunne VÆRE MED DERE!!

Kos dere masse!
Gleder meg til å se bilder;))
KLEM

Tusen takk for hyggelig kommentar fra deg, den gjorde meg veldig glad;)

Bekka sa...

Det kommer til å bli en kjempehyggelig kveld, gleder meg masse jeg også :) Vi ses!

polkadotpeticoat sa...

I love that table with all the pretties....

Jeanette sa...

tusen takk for koselig kommentar som alltig:-)her i larvik hadde de både hjort og elg hodet på bohus nå,lykke til idag!ha en suuuper helg og en fabelaktig aften:-)

Related Posts with Thumbnails