"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 29. februar 2012

Jeg er sååå heldig!

Gjett hvem som var ei heldig jente i dag? Jo, det var meg det gitt. 
Når kjæresten kom hjem fra skolen så hadde han med seg (en litt forsinket) 3 års gave til meg.
En Samsung Galaxy Young. 
Hurra! Tusen takk min kjære. Endelig en oppgradering fra steinaldertelefonen jeg hadde.

Så nå kan jeg spille wordfeude så mye jeg vil og sitte på nettet på bussen. Jippi!
Det har også kommet inn en annen nykommer i huset.
En stilig liten radio fra Claes Ohlson.



På tilbud var den også.

Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Nennes sa...

:)
Gratulerer med ny og fin telefon!

Lillekatt sa...

Det var da jammen meg en fin kjæreste å ha :-) Gratulerer med ny, fin talatutt ;-)

Interiør drops sa...

Lucky you!! :)

Tove `blogg verden sa...

Åh så heldig du er :D Jeg vil også spille wordfeud ;) Så gøy!!!
Kos deg!
klem Tove

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Gratulerer med ny mobil!! Her i heimen er vi også bitt av basillen:-) I tillegg er mobilen god til å skrive kommentarer til bloggvenner. Jeg må bare passe på at ordene ikke rettes til feil ord. Det kan fort bli helt galt:-)
Så koselig radioen var! Vi trenger en ny radio så dette var et godt tips. Det var også tipset om musematten!! Du så kult. Det vil jeg lage:-)
Herlig hobbyrom du har fått deg!!
Ønsker deg en fin torsdag.
Klem fra meg:-)

Tante Titti sa...

Gratulerer med ny telefon. Er nok flere som kunne trenge det, for i dag har min bror forsøkt sende meg bilder av noe spennende han mente jeg MÅTTE ha i heime, og jeg får ikke mottatt dem siden min 2 år gamle telefon ikke kan motta dette formatet, så nå er jeg bare sååå nysgjerrig...
En fin fin dag til deg, Madelèn.
Titti-klæmm!!

Related Posts with Thumbnails