"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 28. februar 2012

Jeg har laget meg musematte

Du trenger:
*Tjukk mosegummi (jeg har brukt svart).
*Scrappeark.
*Quick Glue lim.
*Kontaktplast/papir.


Den ene er til gubben og den andre er min. 
Likte så godt sirkusbildene.





Jeg prøvde først med decoupagelim som lim og lakk på toppen, men dette ga ikke det beste resultatet så da måtte vi tenke litt. Kontaktplasten la seg som en hinne over alt og skapte en fin overflate som musen kunne fungere på og det var også veldig tidsbesparende fremfor å lakke mange lag.

Har du laget deg noe morro i det siste?

Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Lottemora sa...

Så smart!!

tove sa...

Så stilig. Jeg har og vært inne på tanken på å lage vår egen siden vi ikke finner noen vi vil ha i butikken. Dine ble tøffe, skal lagre oppskriften din.
Når det gjelder koppene vil jeg gjerne ha de. så billige da. 2 grønne, 2 blå og 2 gule. Med asjetter hvis de matcher til. så fiiine.
Fin dag til deg
Klem Tove
Ps. ta med 2 rosa og da...

JuLiE sa...

Kule!

De burde du begynt å selge!
så utrolig stilige!!

Ønsker deg en NydeligFlott tirsdag!

Jannes lille sted sa...

Så gøy :)
Kjempeartige!
Ha en flott dag
Klemmer JM

Familien Furu sa...

Stilig!!

Det er litt stopp i kreativiteten her, men det kommer snart tilbake tenker jeg :)

Ønsker deg en fortsatt fin dag
klem klem

trine sa...

Vakkert,praktisk,artistisk og funksjonellt alt sammen.

Hva mer kan en egentlig si da ?;))

Hobbyrom har jeg ikke men har hage som jeg nyter hele sommeren og legger kreftene i.

Synes kontoret med alle sine detaljer er en skikkelig opp pepper for meg også. Takk for titten.

Ha bare gode dager;))

Related Posts with Thumbnails