"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 20. februar 2012

Liten Ikea tur


 Var på Ikea her om dagen for å kjøpe inn litt stæsj til kontoret. Selvfølgelig så fulgte det med "litt" ekstra.


Det ble noen pappesker kan man si ;).
Kontoret begynner å ligne et kontor, men det er laaangt fra noe trendy greier. Bare en haug med oppbevaring til alle gubbens Donald pocket, dragelampe og alt mitt hobbystæsj. Bilder kommer sikkert i løpet av uka ;).

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Hei Madeleine. Ikea har så mye "kjekt-å-ha-ting", så man har alltid noe ekstra med seg hjem, enten man trenger det eller ikke :) Stearinlysene deres er veldig gode synes jeg, bruker bare dem jeg.
Ha en fin mandagskveld.

Nostalgi i nr. 9 sa...

Det er alltid gøy med en Ikea tur. Masse deilig inspirasjon og det lurer seg alltid med noe i handlekurven :-) Ha en fin dag :-) Anita

Nennes sa...

Det blir mere i kurven på ikea hver gang jeg er der enn etter planen :)

Og mannen min ELSKER å bli med....he,he

Ha en fin kveld og uke!

Pia Maria sa...

Gleder meg til å se =) =) du har vel ikke kjøpt expedit hyller til kontoret vel ??? hehe

Har slike selv og de er utrolig praktiske.

God start på uken til deg, her er det slapp mandag og snart middag=)

Klem Pia Maria

Tommensgirl sa...

Hehe..kjenner meg veldig igjen, det blir alltid noe ekstra med hjem fra Ikea:)
Gleder meg til å se bilder fra kontoret..
Ha en fin kveld..
Klem

Silje/whippetliv sa...

det blir som regel litt mer enn planlagt ja, og alt er jo billig... hihi.
Holder på og fikser "kontorkroken" vår jeg også, så blir spennende å se hos dere :D

Fabelaktig sa...

Du blir ikke arbeidsledig med det første altså :)

Gleder meg til å se!

Med ønsker om en fortryllende ukesstart.
Nala logrer og sier boff til Pippin!
klemklem

polkadotpeticoat sa...

I dream of walking of through ikea again someday....love that store!

sbobet sa...

thanks ysboou for arsbochive

Related Posts with Thumbnails