"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 26. februar 2012

Liten sniktitt..

...på kontoret/hobbyrommet.
Er laaangt fra ferdig, men det begynner å ligne på noe nå.

Min side



Gubbens side


Mer bilder kommer sånn litt etter litt.

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Har en drøm... sa...

Hehe, ikke vanskelig og se hvilken side som er hvem sin nei:)
Så koselig med et slikt hobbysted ved siden av hverandre ♥

Pia Maria sa...

Det ser kjempe fint ut =) Gleder meg til å se resten. God søndagskvld! Klem

Trine sa...

Så deilig me egen arbeidskrok - det kunne æ virkelig tenkt mæ æ å :)

Fin søndag!
Klæm Trine

Fabelaktig sa...

Så deilig at dere har kommet så langt! Nydelige bilder :) Du er så flink med kamera, kjære!

Jeg fikk en pussemaskin i hånda i dag og stod vel i 2 timer og gnukket på skatollet jeg fikk av morfar :)

Deiligste søndagen ønskes deg!
Her har vi pakket oss inn i pledd og koser oss med varm te.
Klem fra Maia og Nala

Marits Hverdagsgleder sa...

Ser ut til at du får et ryddig og systematisk rom :)
Fine bilder.
Ønsker deg en fin uke.
Klem

Lillekatt sa...

Ser bra ut!!! Gleder meg til å se mer!

hobbyvimsa sa...

Wow!!Her var det orden på sakene:)

Kan ikke blogge om mitt hobbyrom for der må en sparke seg vei inn:)Har blogget om det en gang,men da tok jeg bilder fra midten av veggen hi hi:)

Fin ny uke til deg:)

Klem Linda:)

Fru Andersen sa...

Så herlig med hobbyrom, det står på ønskelisten her også, men foreløbig er det rommet som kunne passet okkupert av minstejenten...Etterhvert får hun rom på loftet, men da skal lillebror ha hennes rom...helt til han blir såpass stor at han kan dele rom med henne på loftet uten at det blir for mye knall og fall i trappene;-) DA får jeg et lite rom ledig som kan bli hobbyrom...hihi...den som venter på noe godt;-)

Lekkert med de blå detaljene i stuen din! LIKER! Synes du har en flott og unik stil, enkelte ganger ser jeg noe og tenker; DET er Madelen-stil!

Ønsker deg en fin mandagsettermiddag!

Related Posts with Thumbnails