"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 12. februar 2012

Litt mer "nytt".

Fortsatt ikke helt i form i dag, så det blir ingen lang monolog fra meg. Men ville likevel stikke innom å vise dere en ny vinkel ifra spisestua.


På denne veggen har min favorittklokke blitt plassert, med benken ifra gangen under.


Feltradioen som jeg kjøpte på loppa i fjor har også fått en hedersplass.


Alle burde ha en Eva Solo Showcase som de kan fylle med sine favoritt ting.


Handlet inn de fine blå vasene på Nille her om dagen for drøye 40kr. Billig og bra!


Denne telysholderen ble også med i samme draget. Også fra Nille.

Hvordan har din helg vært da? Gått til innkjøp av noe nytt?

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Fargeheimen sa...

Mykje fint på -nille for tida.
Eg har handla meg nokre telysestakar + litt dill. :)

Men finaste skatten fant eg sjølvsagt på eit bruktmarked på FB.

Ha vidare ein fin søndag. :)

Olea sa...

hei :)
så flotters! gleder meg til å komme å se resten av stua! :)
fortsatt god bedring, håper du blir helt frisk snart!
nå har jeg begynt å hangle litt også :(
klem fra meg til deg! :)

hobbyvimsa sa...

Koselig det har blitt i stuen din...

Synd du ikke kom i går,hadde vært gøy å hilst på deg.

Masse god bedring:)

Ha en fin ny uke:)

Klem Linda

elinAnita (eddas) sa...

De flaskene likte jeg kjempegodt:)
ha en flott kveld
klemklem

Martilie sa...

Kjempelekket! Og for en flott gammel sofa og bord nedenfor her - ahhh LOVE it :)

Nyt kvelden..

Klem fra Tove

Kaoskontroll sa...

Takk for det! Jeg må nok tygge litt på det, for absolutt hele rommet er fullt med "effekten" når lampen er på. Det ble litt voldsomt! Men ulike lyspærer gir også ulik styrke på effekten, så jeg kan jo forsøke meg litt frem der også. :)

Utrolig flotte de vasene/lysestakene! Lyst på! ;)

Klem

Har en drøm... sa...

Heihopp Madelen:)
Så mye fint på skjenken din!

Ha en fin mandag, og GOD bedring:)

Fru Føreland sa...

Så fin farge du har fått på stuen, ikke så mye forandring som må til bestandig. Kjempetøft det dyrehodet du hadde fått tak i til en rimelig penge, desverre passer det ikke like godt inn her;)

Ha en finfin start på uken!
Ps. Følger deg videre;)

tove sa...

så fine de var de vasene fra Nille. Likte blåfarven. Passer meg bra da jeg har fått litt sansen for blått i det siste.
Fin uke til deg
Klem Tove

Related Posts with Thumbnails