"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 17. februar 2012

Magasin oppbevaring

Alltid kjekt å ha en kasse til overs slik at man har noe å ha magasinene sine i. Begynner å bli en del av dem nå.


I dag går turen til Ikea... juhu!!

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Herlig kasse. Kasser får vi ikke nok av, nei:-) Oppbevarer også mine i flere slike Alfred Nobel - dynamitt - kasser:-) Kos deg på Ikea. Jeg skal på antikk- og samler-messe i dag og gleder meg stort.:-)
God helg til deg!!

Monica sa...

Så fin denne var,
hvor er den kjøpt en om jeg kan spørre...?
Sett de har noen lignende på Kremmerhuset`s blogg.

Ha en fin dag på Ikea, der er det jo mye gøy :)

Fin blogg du har foressten, deg vil jeg følge..

God helg!

tove sa...

Har selv flere gamle kasser. Noen blir brukt som din. Kos deg på Ikea, vi skulle og dit idag men da vi har fått time på Volvat mandag venter vi til da. Har et gavekort der som "brenner" litt i lomma.
God helg
Klem Tove

Bolettes hus sa...

Hei!
Jeg digger slike kasser! Heldige du som har fått tak i en! Nydelig blogg! Legger meg til deg, jeg!
Kari

Trine sa...

*sukk* Sånne kassa står fortsatt høyt på ønskelista mi :)
Kos dæ masse på IKEA!

God helg
klæm Trine

Jeanette sa...

kjempe koselig med kasse til bladene:-)ble det no shopping på ikea tru.....?ha en kooos helg:-)

Fabelaktig sa...

Stilig kasse! LOVE!

Koose deg på Ikea :)

Fineste fredagskvelden til deg,
her det hjemmealene kos med Nala!
klemklem

Interiør drops sa...

Fin den kassen din! :)
IKEA hørtes ikke feil ut....

Nå er det avslapping for fullt her!
Pepsi max i glasset, chillinøtter i manoskål
og mor ligger ut på sjeselongen og tar det helt
med ro og koser seg med blogger! :)
Deilig med fredag!

Ønsker deg en fin kveld og helg :)

STOR
KLEM

Tante Titti sa...

Så fin den kassen din var!!
Og så utrolig praktiske de er til alt mulig!!
Ønsker deg en fin dag på Ikea, og riktig god helg!!
KLÆMM!!

Related Posts with Thumbnails