"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 24. februar 2012

Med ønske om...

en nydelig helg!


Jeg skal jobbe, drive med litt ymse hobby ting og prøve å få hobbyrommet i orden (les: dette har altså ikke skjedd enda).
Håper dere også får det knall!

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

polkadotpeticoat sa...

This is lovely look at mine I found at a thrift store....I feel a change coming again.....love your display!

Fabelaktig sa...

Nydelig helg til deg søte...

Vakker showcase!
klemklem

The Rosegarden in Malevik sa...

Hoppas du får en underbar helg med :)
å missa nu inte...

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

förra veckan var det 109fina bloggar med
de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Vintage House sa...

härlig fint i glaskupan...
fortsatt härligt lördag
kram
sandra

http://ragnhild-lykke.blogspot.com/ sa...

Er det ikke greit med slike roterom da? ;P

Koselig bilde!

God helg til deg! :)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Gøy du ville være med på min lille gi vekk,masse lykke til!!

Ja det må du gjøre:)Om jeg ikke husker feil så jobber vel du på Panduro,og det er der jeg har kjøpt lerret og sjablong.Utstyr til klokken er kjøpt på Chlas Olson:)

Lykke til om du vil lage en selv.Om du gjør det hadde det vært gøy å sett bildet:)

ha en fin søndag!!

Klem Linda:)

Interiør drops sa...

Kose deg masse denne søndagen!

Her skal vi nok en tur til Horten
på babybesøk. Så blir det nok litt rydding her
hjemme - som v a n l i g! Merk mine ord
jeg er LEI av å rydde!! ;) *smile*

KLÆM

små øyeblikk med cams sa...

Hei!
Kom plutselig over bloggen din, legger meg til som følger jeg :)
Stikk gjerne innom meg hvis du vil, setter stor pris på nye følgere :)
Er ganske så fersk her inne, men trives!
Ha en fin kveld videre og ei flott ny uke!
Klem
Camilla

Related Posts with Thumbnails