"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 1. februar 2012

Mine Kremmerhus favoritter




Liker så godt de rustikke og grafiske printene de leker med på Kremmerhuset om dagen. Heter vel kanskje kelim? Kunne godt tenkt meg samtlige ting ovenfor, men så var det den lommeboka da ;). Og så minnes jeg at min kjæreste hater de runde putene som jeg elsker...hmmm. Ja, vi får se hva det blir til ;).

Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

Lillekatt sa...

Så masse fint!!!

Marits Hverdagsgleder sa...

Mora mi brukte å si: "Ønsk i den ene handa og skit i den andre, og se hvem du får mest i"..... Hm... på denne tiden av året er det så utrolig mye regninger som skal betales, så det blir mye ønsking for min del... og kreativitet for å bruke det jeg allerede har, med en ny vri..
Ha en god dag, Madeleine

tove sa...

Tror min ønskeliste hadde blitt noe lignende. Kan jeg spørre hvor og hvordag du har laget headeren din?
fin dag til deg
Klem Tove

Jeanette sa...

helt enig,mye fint på kremmerhuset:-)vi får satse på lotto på lørdag.....ha en fiiin dag:-)

Pia Maria sa...

Så mye fint;-);-) Ha en fin dag;-) klem

polkadotpeticoat sa...

Lovely items....makes me want and want!

Just a Little Vintage sa...

Mye snadder her ja=)!! *Note to self: må huske lottokupongen*;)!

Og grattis med ny LEKKER lampe!!! Den passer perfekt!!

Ha en herlig onsdag videre!
Klemmer!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

http://www.etsy.com/shop/FauxKiss?ref=seller_info

....her er det mange fine trykk på papir☺
Har kjøpt meg nokre sjølv der☺
Har du sett hjertet og hjernen eg har ramma inn på veggen?☺

Klem M♥

Fabelaktig sa...

Så mange fine favoritter!
Skal bli kos å se deg på lørdag :) Og denne gangen skal jeg ha tid til skravling med deg, søte!

Fabelaktig onsdag!
Siste dag i Kristiansand før jeg vender nesa hjemover :)

klem

Liza sa...

Så mye fint:) Jeg gikk forbi Kremmerhuset her om dagen og da jeg var på vei inn, ble jeg dratt ut igjen av en 15 åring og fikk beskjeden "prioriteringer mamma". Var ute på handletur med eldstegutten.
Ha en fin kveld
Klem
Liza

Silje/whippetliv sa...

Så gøy å se dine favoritter : ))

Kelim-serien er knallfin! Så tøff og herlig! :D

Bestikk-bildet du viser er faktisk på salg... Halv av rød pris, og dermed kun 14,50 eller 24,50. Bare et lite tips ; )

Kos deg på fabelaktig kveld i helga! :D

Klem <3

Related Posts with Thumbnails