"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 28. februar 2012

Mitt hobbyrom... så langt..

Ja, på hobbyrommet går det sakte men sikkert fremover. Kan nesten si at det begynner å ligne på noe nå.  :) Som vanlig så er jeg ikke helt fornøyd enda, men det kommer etterhvert. Må jo "bo seg til" litt først.

Dere kan se jeg har blitt inspirert av Sukkertøy for øyet, når det gjelder å henge opp inspirasjon på veggen. Dette, kan jeg love dere, gjorde hele plassen! Samtidig er det jo inspirerende å se på når jeg holder på med hobbysysslene mine.


Trådsnellestativet kommer fra Tilda sin nye kolleksjon og er selvfølgelig kjøpt på Panduro. Likte så godt å få snellene frem i lyset. Du får liksom lyst til å bruke dem med en gang.


Alle bildene på veggen er klippet ut av mitt favorittblad Bolig Drøm. De har stadig noen fargerike og inspirerende bilder. Så det var nesten litt vanskelig å velge ;).


Dere kan se at jeg har hengt opp noe av broderigarnet mitt fra hyllen over. Dette synes jeg var skikkelig artig og dekorativt. Så nå må jeg bare kjøpe inn "litt" flere kroker.. har jo maaange flere farger som fortjener å komme opp ;P.
Og så trenger jeg endel oppbevaring til diverse nips og tips. 
Holder på å planlegge en scrappeark løsning som jeg tror blir skikkelig kul (må bare vente til neste lønning).

Har dere egne hobbyrom eller?

Klem Madelén

20 koselige kommentarer:

Nennes sa...

Så flott hobbyrom :)

Har nok ikke det selv...

Ha en flott kveld!

Har en drøm... sa...

Så bra det blir!!
Og for en orden du har, imponert:)

Tone, mitt dilldall sa...

Jeg har eget hobbyrom ja :) Med turkis betong-gulv og verktøvegger, he he!!
Så det skal pusses opp etterhvert!! :D

rule sa...

Så inspirerende å se ditt hobbyrom!!!
Jeg har ikke eget hobbyrom...ennå :-) Ha ei fin uke!! Klem Ruth

Britt Kristin sa...

For et nydelig hobbyromm du har...

Ta en titt innom bloggen min da det ligger en giveaway der.

Ha en fin kveld..

Britt Kristin

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Dette blir jo kjempefint!! : )
Må jo være veldig hyggelig å sitte her inne og jobbe! Klem Cecilie

Olea sa...

hei :)
så flott det blir!
gleder meg til å se hele rommet når det er ferdig!
bare litt misunlig ;)hihi
klem :)

Grønsdal Gård sa...

Så heldig du er :) Nei, her har jeg ikke hobbyrom. Vil vel heller kalle det roterom ;) Kanskje det blir orden i sakene en eller annen gang.
Ha en fin kveld videre :)

Romantikk-takk. sa...

For et hobbyrom,lekkert. :)
Klem fra Mette.

Fabelaktig sa...

Ohlala! en fargefest for øyet :) Nydelig!

Fabelaktig tirsdagskveld ønskes deg, søte. Her forberedes morgendagens jobbdag i Kristiansand.
Stor klem

Interiør drops sa...

Herlig!

Så fint med alle posterne fra blader sikkert?
Det var kjempefint!

Stilig veggdekorasjon! :)

STOR
KLEM

Interiør drops sa...

Så det jo nå, d i s t r e!! :)

Lisette sa...

Takk for besøket inne hos deg! La meg til som følger....ses hos meg?

Renates hjørne sa...

Så fiiint :) Liker veldig godt!


Ønsker deg en fin dag videre :)

Klem fra Renate

Tommensgirl sa...

Kjempe fint, ryddig og inspirerende hobbyrom du har fått deg:)
Ha en herlig onsdag..
Klem

Tante Titti sa...

Så heldig du er som har ett eget hobbyrom, og så fint som det er !
Her ser det ikke ut med alle ting og tang utover kjøkkenbordet, strykebrett midt på kjøkkengulvet - men det kommer vel bedre tider når vi får ferdig en etasje til her... Kanskje... ;o)
Kos deg masse i din lille hule!
Titti-klæmm!!

Tante Titti sa...

Så heldig du er som har ett eget hobbyrom, og så fint som det er !
Her ser det ikke ut med alle ting og tang utover kjøkkenbordet, strykebrett midt på kjøkkengulvet - men det kommer vel bedre tider når vi får ferdig en etasje til her... Kanskje... ;o)
Kos deg masse i din lille hule!
Titti-klæmm!!

Maris Gyngestol sa...

Stilig hobbyrom!! Holder på med mitt eget -og den inspirasjonsveggen var jo FANTASTISK!! :)

Ha en fin kveld!
-Mari

Tove `blogg verden sa...

Hærlig hobbykrok!! Jeg ønsker meg et slikt rom!!!
klem Tove

Fru Føreland sa...

Veldig inspirerende hobbykrok, pusser opp vaskerom/hobbyrom her selv og så godt å få litt ideer:) Det trådsnellestativet må jeg få tak selv og;D

Ha en finfin fredagskveld!

Related Posts with Thumbnails