"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 6. februar 2012

Oh, the gifts!

Jeg, som alle andre, må jo også selvfølgelig blogge om alle de fine gavene vi fikk på Fabelaktig Aften. Så under følger et lite bilderas.


Goodiebagene var gitt av House Of Oslo.
Naturdiett ga meg en blåbærsmoothie (som jeg ga til ei bloggvenninne).
Lilly's ga en prøve på vaskemiddel.
Wik Walsøe la oppi en liten fløtemugge.
Kari Traa ga en rosa sømløs treningssinglet.
Andrine & Marens landhandel ga washiteip.


Bonnier ga Boligpluss, Woman og Stella.
Fargerike ga magasiner + drops (veeeldig fine magasiner altså..imponert!!).
 Snøstorm ga fargerike og kule kort.
Vossatassar ga pannebånd og kortspill


Og tro det eller ei så fikk vi enda mer....


Palma ga en stilig blomsterknagg.
Skeidar ga trehjerter og telysholdere.
 Maybelline ga leppestift/ deo.


Eva Solo ga en vannflaske (som jeg allerede har tatt i bruk på jobben), vase og teegg.
Kid ga en søt liten teboks.
 Soon Secret Garden ga Taza sjokolade.
Newby ga en eske med løs-te.


Kremmerhuset ga superkul lyslykt.
John Frieda ga shampo & balsam.
Rene Friis ga en hårspray
.
Carmex ga en leppepomade
Simple ga en pakke med mine favoritt wipes.
 Pukka ga 4 varianter te.


Jeg var også så heldig at jeg vant en stor neonrosa veske fra Popkorn som jeg valgte å gi til min gode bloggvenninne Interiør drops. Hun hadde jo på seg heeelt like strømpebukser, så jeg skjønte der og da at det var skjebne at hun skulle ha den ;).

Og det var alt sammen folken. Snakk om goodiebag med stor G. Wow og takk er alt jeg har og si. Fantastiske sponsore og fabelaktig Maia!

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Interiør drops sa...

Hei frøken!

åh, vi hadde det koselig!!
Masse fine goodies!! :)

Mange klemmer til deg!

:)

hobbyvimsa sa...

Å så mye godsaker;)

Syns det er så gøy å inn å se hva dere vant jeg:)

Så ut som en fabelaktig aften:)

Nyt ny uke;)

Klem

Linda

Lottemora sa...

Omg, så masse fint!

Ha en fin kveld, hilsen Lotte

Kaoskontroll sa...

Mønsterblanding må være "interiør for viderekomne" tenker jeg. Så vakkert! Men jeg tror jeg skal vokte meg vel for å forsøke. ;)

Jeg er helt lamslått av hvor mye fint dere fikk. Tror jeg har lest listen på hver av bloggene som har lagt den ut... og likevel synes jeg det dukker opp stadig flere gaver som var i den posen. Virkelig gøy at leverandørene setter såpass pris på omtale i bloggene at de slår på stortrommen. :)

Klem

Marits Hverdagsgleder sa...

Så moro å se alt det fine dere fikk. Litt av en goodiebag, ja :) Og så snill du var da, som ga bort veska du vant :)
Klem

Tommensgirl sa...

Vi hadde det veldig koselig, og såå mye fint vi fikk..Heldige vi...og heldige meg som fikk to blåbærsmoothie.....Tusen takk igjen:)
Ønsker deg en fin ny uke:)
Klem

Jeanette sa...

dette var ikke småtteri....trur jeg må prøve å få til mitt første treff snart,begynner å bli skikkelig nysgjerrig på dette:-)

2nes sa...

Ja det var utrolig mye flott vi fikk :) Har oså tatt i bruk vann flasken og den må jeg nok kjøpe en til av for mannen min vil også ha en :) Klem

Related Posts with Thumbnails