"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 3. februar 2012

Se hva jeg har funnet!!!

Jeg har sett i evigheter etter et rimelig og stilig dyrehode som jeg kunne henge opp på veggen. Så når jeg så at fantastiske Bohus fikk inn denne herligheten så måtte jeg hive meg på telefonen og reservere en. 


Synes den glir rett inn her på veggen. Den har til og med fått hedersplassen til klokka, men ingen fare.. klokka skal få en enda bedre plass nå snart. 
Gleder meg til å komme helt i orden i spisestua slik at jeg kan vise dere. Det har blitt sååå fint, mangler bare få ting nå ;).


Hjortehodet kostet meg 650 kr og det synes jeg var helt greit for noe som jeg hadde sett så lenge etter.

Hvor mye er du villig til å betale for det man kan kalle pynteting/veggdekorasjoner?

Klem fra ei som gleder seg til bloggtreff i morra.

21 koselige kommentarer:

Mrs. Monday sa...

Wow, så utrolig flott det var! Og passet fint på veggen din!

God helg fra
Mrs. Monday

polkadotpeticoat sa...

I adore him....can't you just see decorating him at the different holidays....the fun you will have!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kult!☺
Veldig DEG☺☺
Og prisen var jo slettest ikkje verst☺

God helg☺

Klem M♥

Karlotte sa...

Så tøft hjortehode du har fått deg! Det gjorde seg på veggen ja:-) Når det gjelder hva en er villig til å bruke på ting som skal på veggen varierer det veldig må jeg si, men om jeg kommer over noe jeg føler er "det ultimate!" er jeg villig til å overse et tall eller to på prislappen;-) Skal på bloggtreff i morgen vi da, det blir STAS!!
Fin fredag, klem fra Karlotte.

Tommensgirl sa...

Kjempe stilig...
Du er ikke alene om å glede deg til i morgen:)
Ha en fin kveld:)

Fossestua sa...

Grattis :) Moro å finne noe man har lett etter lenge!

Hvor mye jeg er villig til å betale for noe jeg har lyst på, kommer ann på hvor mye jeg har på det aktuelle tidspunktet ;) Spiser gjerne bare knekkebrød ei heil uke (hadde vel ikke hatt vondt av det heller egentlig ;)om husholdningspengene må ofres i "nødvendighetens" navn, fnis ;)

Desverre er det ikke akkurat lukrativt å gå på rehabiliteringspenger over flere år, så knekkebrød spises både titt og ofte :D

Ps. Veldig stilig header du har fått deg!
Ha ei fin helg :)
Klem fra Lise

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Tøfft! Passa perfekt inn hos deg!:) Gleder meg til å sjå heile den nymåla stova di, sikker på at det er superflott:)) Heldige deg som farter på det eine bloggtreffet etter det andre! Eg bur altfor usentralt til!! Arg;)
Kos deg!
Klem:)

Fra huset i svingen sa...

Stilig, og vel brukte penger ;)
Sees i morgen, gleder meg som en liten unge...

Klem Karianne

Marits Hverdagsgleder sa...

Er nok villig til å betale ganske mye om det er en ting jeg absolutt bare MÅÅÅÅ ha... men, synes det er fint å få tak i billige ting også, for da er det liksom bedre for samvittigheten å bytte ut litt...

Dragedama sa...

Så fin den ble hos deg - du får det til å passe så fint sammen :-) Tror det var sån jeg oppdaga bloggen din også - falt for den gamle headeren din, og lot meg inspirere av sammensetningen av gamle ting som var litt annerledes enn alt det duse hvite jeg så overalt ellers. Liker stilen din :-)

Fabelaktig sa...

Herlighet såå kult! Det var lekkert! Passet perfekt inn i Bettum Villa :)

Sees i morgen, søta!
klem og stort smil

Marianne Dragon Waagan sa...

Woooow....råstilig!! Dette ble kjempekult på veggen din....liker, liker og liker i massevis:))

Ha en superduper helg:)
Klem Marianne

Precious Home sa...

Kjempestilig!

Hvor mye jeg er villig til å betale, avhenger av hva det er, hvilken kvalitet og hvor stor lysten er på akkurat den tingen. Klokka i stua våres, syns jeg var dyr, spesielt når jeg kunne laget en lignende selv, men som sagt, "jeg måtte bare ha den!";)

Ha en Fin kveld!!

trine sa...

Ååååhhh det var superlekkert!
650 kr for en skikkelig pynte ting må til. Å fylle hjemmet med billig krams blir ikke bestandig så bra. Da vil jeg heller ha få ting som virkelig gjør seg.

Ha en flott helg;)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Kult!! Og absolutt verdt 650,-:)

Kos deg masse på bloggtreff, og Ikea;)
KLEM

Svenja sa...

very impressive :) i like it.

hugs, svenja

http://traumzuhause.blogspot.com/

Jeanette sa...

utrolig kult og veldig deg,godt det var som du håpa.-)

Hilde sa...

Stilig. Jeg så disse i katalogen, men fant ut at jeg egentlig ikke har plass. :-( Det var kjempefine. :-)

Elisabeth sa...

Åh, det hjortehode der hadde jeg lett betalt 650 kroner for uten problem! Men jeg finner det ikke på nettsidene deres! Jeg har også sett etter lignende, jeg vil nemlig ikke ha ett vaskekte ett i huset mitt :) God helg :)

Igi sa...

Utrolig kult!!
Hvis det er noe jeg har ønsket meg lenge og leitet etter så synes jeg 650 kr er en helt grei pris.
Klem fra Igi

Grønsdal Gård sa...

Ojojoj! Jeg vet hvem som skal suse ned på Bohus på mandag når kontoen er fylt opp igjen! Må jo studere denne nærmere! ;)
Tror kanskje ikke jeg hadde betalt så mye for en slik en, men hvem vet. Kjærlighet ved første blikk?

Related Posts with Thumbnails