"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 18. februar 2012

Topphylle pynt.

Gårsdagens Ikea tur gikk over all forventning. Et par tusenlapper fikk flydd av gårde, men masse spennende ble med hjem.
Det skal dere få se bilder av senere.

Dagens bilder er ikke stort.. bare litt pynt på toppen av vitrineskapene mine.


Uglen er kjærestens interiørfavoritt.
Dragen fikk jeg i gave av min bror når han var i Beijing.
Lykten fikk jeg i gave for noen år tilbake og de gamle bøkene er samlet opp igjennom årene.


Min favoritt vifte som jeg fikk kjøpt på salg i fjor på Expert. Love it!
Og annet vintage stæsj.


Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Pia Maria sa...

Herlig!!! Blir spennende å se hva som ble med hjem =) Da blir det vel orden på kontoret også da tenker jeg =)

God helg!
Klem Pia Maria

Tante Titti sa...

Fine og stemningsfulle bilder som alltid!
Skal bli spennende å se hva du fikk med deg hjem fra Ikea, og hvordan du kommer til å arrangere dem....
Ønsker deg en fortsatt strålende helg!

Fabelaktig sa...

Du har så mange spennende elementer i interiøret ditt! ME LIKE!

Fineste helgen til deg! Nyt den og kos deg masse:) Jeg skal bake fastelavensboller i morgen *kos*

Smil og klem

Jatte sa...

Masse flott!!

Ha en herlig Søndag,
Klem Jatte!

PS: En konkurranse inne hos meg nå om du vil delta!:)

Siren sa...

Så mye fint samlet på en plass!
Blir spennende å se hva du har kjøpt på IKEA, ja 1000 lappene flyr fort der.

Kjempefin header du har fått.
Ønsker deg en fin søndag!
Klem i fra meg, Siren :)

Related Posts with Thumbnails