"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 7. februar 2012

Underveis i malejobben.

Jeg glemte nok kameraet mitt litt når jeg satt i gang å male i forrige uke, men i siste liten kom jeg på at det kanskje var kjekt å se forskjellen på den gamle og nye malingen.
Jeg gikk for fargevalget "silke", som var en hvitfarge med bittelitt varmere tone. Angrer virkelig ikke. Når jeg fikk stæsjet rommet sånn nogelunde ferdig synes jeg det ble et helt nytt rom  (men det får dere ikke se i dag).

Bilder av malejobben underveis:



(Ferdig med første strøk.... gleder meg virkelig til å få bytta det siste vinduet i stua og få på sprosser på de andre.)

(Ferdig med andre strøk.)
Dette er alt dere får se i dag, men om ikke så lenge så kommer det noen bilder fra min nye spisestue. Mangler egentlig bare et par bilder på veggen og gjerne en ny taklampe.... og noen puter hadde jo hjulpet også. Tror mannen min snart blir gal over alt jeg "trenger" og vil ha. Tålmodighet har vel aldri vært min sterke side.

(Ble litt uskarpe bilder denne gangen..pytt pytt.)
Her ser du alt stæsjet som jeg måtte ta ned fra veggen under malerjobben. Det ble hendig plassert i hjørnet på kjøkkenet. 
Nå har masse av det kommet opp igjen på nye plasser, men jeg sliter litt til å finne plass til alle favorittene. Men det kommer seg vel etterhvert håper jeg.

Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Så fint det blir. Tror nok dine ting kommer bedre frem med en slik herlig og lys farge.
Lykke til med neste strøk..

Er alltid noe en "trenger". Her er regelen klar; han blander seg ikke inn i interiøret mitt (han sier at han vet å velge sine kamper, og interiøret er en ting han ikke ser nødvendig å ta en kamp i) og jeg holder meg unna garasje og alle bilene hans (og de er det noen av). hehe

Ha en fortsatt fin kveld!
Klem fra Tonje Merethe

Fru Andersen sa...

Ser ut som om det blir veldig fint! Gleder meg til å se stuen ferdig stæsjet;-)

Det er ikke alltid lett å finne ut hvor en vil ha ting på veggene, men det er bare å ta tiden til hjelp.

God natt!

Størstepia sa...

Så flink du er Madelen! Gleder meg til å se det ferdige resultatet.
Digger virkelig de skiene dine altså, de passet så godt inn sammen med det andre!
(Regner med at de skal opp igjen?!:-)

OG ja, skjønner godt hva du mener med at mannen ikke helt har forståelsen for alt man "trenger" av interiørstæsj. Må smugle inn poser fra Kremmerhuset, hihi:-)

Ha en super onsdag imorgen!
Klem fra størstepia

polkadotpeticoat sa...

Love the new color, i'm so excited to start painting my trim white in the old part of my home....you have inspired me to start!!

Heims lille verdenshjørne sa...

Så flott. Veldig fin farge:D Gleder meg til å se det ferdig:D

Ønsker deg en fiiin dag:D

Renates hjørne sa...

Ååå det var en fin farge :) Gleder meg til å se det ferdig!

Klem fra Renate

Jeanette sa...

gleder meg til å se dette ferdig ja.....ser lyst og fint ut:-)

Musefletta sa...

Ser veldigveldig lekkert ut:)
Godt det er flere enn meg som "trenger" masse.. helst skulle jeg hatt det i går ;)

Fin onsdag til deg.
Klem

Den Grønne Baljen sa...

Nydelig farge... og for en fantastisk fin sofa du har...

dette blir bra

Kerstin

Igi sa...

det kommer til å bli kjempe fint!!
Gleder meg til å se deg ferdig!
Klem

Lillelaila sa...

Se her så flott det har blitt da!!
Fargen silke var ikke dum nei..
Flink du er Madelèn!
klem Laila

Related Posts with Thumbnails