"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 14. februar 2012

Valentines kort

Det er den store kjærlighetsdagen i dag... *Love*
Og siden jeg jobber i en hobbyforretning så kunne jeg ikke la muligheten gå fra meg til å lage mitt eget valentines kort etter jobb.


Kanskje litt flaut og innrømme, men nesten alt jeg brukte for å lage kortet er kjøpt på scrappebutikken lenger ned i byen ;P. Tilfeldig, da jeg var innom der i pausen i dag og så alt det fine hadde fått inn.


Gubben ble glad som bare det for det hjemmelagde kortet og i ekstase over det lille søte kamera anhenget. Det hadde han lyst til å feste til et kjede rundt halsen.


Dere får dessverre ikke sett inni kortet da det var helt "lukket" når jeg tok bilde ;). Men se for dere lag på lag med hjerter i alle farger, mønster og privat klissete tekst..hehe.

Klem Madelén

3 koselige kommentarer:

Renates hjørne sa...

For ett koselig kort :)

Kos dere videre i kveld!

Klem fra Renate

trine sa...

Det skal ofte ikke så mye til for å glede andre.

Det sies jo alltid at det er tanken bak ,og særlig det at en har gjort seg flid med å glede, som teller.

Kameraet var jo et gedigent sjakktrekk,spør du meg ;)

Regner med at det ble en kos gårdsdag;)

Tommensgirl sa...

Så fint kort du har laget til din kjære,flinka.
Håper du har en fin dag i det nydelig været:)
KLem

Related Posts with Thumbnails