"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 23. februar 2012

Vintage

Er så glad i gamle ting som er kjøpt for en billig penge, slik som denne lykten som henger i stuevinduet.


Så nå som solen står på, snøen smelter og dagene blir lysere så kjenner jeg at jeg allerede nå har startet med å glede meg til loppemarkedene starter opp igjen. Flere der ute som tenker som meg?

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Nydelig og sjarmerende!
Gleder meg masse til loppemarkedene kryr hver lørdag og søndag.

Ha en flott kveld og strålende påkommende helg.

Klem fra Tonje Merethe

Nennes sa...

Så fin, har en som er nesten lik...bare litt rust på den, men det vil jeg ikke fjerne tror jeg (fint å se at den er gammel).

Marits Hverdagsgleder sa...

Gamle ting har en utrolig sjarm og jeg gleder meg VELDIG til loppis. Da er det vår!

Olea sa...

hei :)
ja de lyktene er så fine!
jeg har også en som er nesten lik, som jeg har fått av pappa. den er veldig gammel og har hvert på gården i mange år :)
en fin helg til deg vennen!
klem :)

Familien Furu sa...

Hei hei :)

Lykten er kjempe fin :)
Jeg gleder meg så masse til loppesesongen begynner igjen, våren for meg er lopper og farger :)

Ønsker deg en herlig helg
klem klem

Fabelaktig sa...

Så herlig lampe!

Jeg er klar for loppa jeg og:)

Fabelaktig fredag til deg og dine.
Her skal nye gardiner henges opp og pizza som skal bakes :)
Stort smil fra meg

Interiør drops sa...

Den lampen var kjempefin!!

I like!

:)

Related Posts with Thumbnails