"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 24. mars 2012

Bare MÅ ha!

Når jeg så Kremmerhusets sine nyheter forrige helg så var jeg ikke treig med å skaffe meg denne herligheten.





Og som dere ser så har den blitt fyllt allerede med interiørblad nyheter. Denne måneden prøvde jeg meg også på Bolig Pluss og Rom 123, i tillegg til Bolig Drøm. Jeg må si jeg ble veldig positivt overrasket. Mange inspirerende bilder og saker. Så jeg tror jeg må skaffe meg et abonnoment her altså.

I dag er det jobb og så er det rett ut i sola. Gleder meg.

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Så lekker...

Jeg har en liten utgave av denne..Den sto i døra i et skap på gården vi bodde før.Den var full av skopuss saker,men nå står den på kjøkken benken min.

God helg!!

Klem Linda:)

Marits Hverdagsgleder sa...

Fin :) Men med alle mine interiørblader blir den nok for liten, men klart for de nyeste er den jo super :) Har ellers fått tak i gamle kasser med skrift som jeg skal ha mine blader i.... kommer nok på bloggen etterhvert, når jeg kommer i orden og får overskudd igjen.
Klem

polkadotpeticoat sa...

I love that magazine rack.....I want one!

Tre Engler sa...

Hei!
Skjønner deg godt, den var kjempe fin og anvendelig!

Klem Merete

Nennes sa...

Kjempefin :)
Har STORE stabler her hjemme med blader, hiver ikke interiørbladene mine :)
Kos å lese dem senere også!
Ha en flott helg.

Olea sa...

Hei :)
Så fin den var:)!
god helg! klem :)

Fabelaktig sa...

Så fin den var- passet perfekt hjemme hos deg da :) * liker*

Happy søndag! Her skal siste strøk males, ukeblader skal leses i solen og grillen skal fyres opp. Yeay for en herlig søndag!
Solklem fra Nesåsen

Related Posts with Thumbnails