"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 31. mars 2012

Bommert

Pippin gjorde en bommert og hoppet opp på fanget til pappa. Pappa ville herje og kose litt.... det ville vel ikke Pippin.





"Slepp meg ned!"

Jeg klarte å gjøre en bommert jeg også. 
Kom 3 timer for tidlig på jobb i dag som resulterte i en 9 timer lang vakt. Kunne gjerne vært foruten det kjenner jeg nå. Godt jeg alltid har fri på søndager sier nå jeg. 
Nå skal sofan inntaes. God helg alle sammen.

Klem Madelén 

5 koselige kommentarer:

Nennes sa...

Ja det var jo litt tidlig da...men bra du ikke kom 3 timer for sent!
Nydelig hund :)

ha en flott kveld!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Oh....3 timer ekstra ja... :/

Søte Pippin ;)

God påske - og kos deg masse med fridagen i morgen. ;)

Interiør drops sa...

Herlige Pippin!:)

..3 timer???
What, så kjedelig da...
..godt du har fri i morgen - deilig
med søndag og avslapping!

Vi stikker på en liten dagstur til
Kongsberg i morgen for å besøke et
vennepar som er på hytta.. *kos*

Stor klem til deg, vennen!
:)

MissMette sa...

Uff, det ble en lang arbeidsdag!! Godt å høre at du har fri søndagen dag :)) Skjønne lille Pippin ღ slik er min lille Bamse også, liker å kose litt, men syns det blir fort varmt og vil ned igjen ;)) Ønsker deg en kjempefin søndag og påske... Klem fra Mette

Tre Engler sa...

Hei!

Så søt liten hund du har:)
Ha en strålende søndag!

Klem Merete

Related Posts with Thumbnails