"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 7. mars 2012

Dette er vel meg!

Nib har en kjempe fin utfordring denne måneden og den lyder : Here I am - This is me. Da tenker de selvfølgelig på interiøret vårt.
Vanskelig egentlig... å finne ut hva som er "meg" her hjemme... kanskje jeg har sett meg litt blind i det siste...hehe.

Men det jeg i allefall liker er at interiøret skal være varmt, spennende, vintage og at det skal si noe om dem som bor der. Mitt interiør sier vel at jeg elsker å prøve litt uvante ting (les: hjortehodet, ski mot veggen etc.) :P.


I mitt hjem er det en blanding mellom lyst, mørkt og grått. Har en tanke om å innføre mer blått og grønt med tanke på pynt etterhvert. Og tekstiler er vel hovedfokus fremover i 2012.


Gamle ting er vel også noe som står i fokus her på Bettum Villa. De fleste skattene mine finner jeg på loppa. Jeg ELSKER loppa!


Med disse bildene blir jeg med på konkurransen. Sjekk de andre fine bidragene HER.

Må løpe til bussen nå for å ta en lang kveldsvakt ;).

Klem Madelén

19 koselige kommentarer:

Grønsdal Gård sa...

Nydelig! Elsker hjortehodet!

trine sa...

Hvert eneste bilde du har lagt ut her forteller mye om deg og hva du ser,og får andre til å se,verdien i.

Selv synes jeg det er en skikkelig oppmuntring å se og lese hva en kan få til med rett blikk,kreativitet og engasjement.

Et spennende hjem har det blitt.

*klem*

Ellen sa...

Du har det veldig vakkert! Elsker den varme lune og hjemmekjære stilen din. Synes du har en voksen og moden stil, om noe kan kalles det..Den gamle skrivemaskinen din tar pusten fra meg! Lycky you som eier den:)) Lykke til med ditt bidrag. Klem Ellen.

Marits Hverdagsgleder sa...

Veldig koselig hos deg. Liker din eklektiske stil :)

Interiør drops sa...

Nydelig!

..liker godt det hjortehodet! :)
Herlig!

STOR
KLEM

my dream sa...

knall stilig du kreative sjel!!!!

polkadotpeticoat sa...

You my friend are a little whirl wind of inspiration!!

Familien Furu sa...

Så flotte bilder :)

Bordet ditt er virkelig lekkert og det er lampa også :)

Ønsker deg en fortsatt fin kveld
klem klem

Fru Andersen sa...

Kjempefint bidrag! Virkelig DEG:-)

Synes også at kjøkkenbordet deres var veldig fint, herlig med den bordplaten!

Klemmer!

Fabelaktig sa...

Dette var virkelig deg! JEg sitter og nikker gjenkjennende :)

Ønsker deg en finfin onsdagskveld, jeg sitter værfast i Karmøy og venter på ett fly til Oslo.
klemklem

Tante Titti sa...

Like lekre og innbydende bilder som alltid!
Den gamle skrivemaskinen din er så lekker, og det samme gjelder salongbordet ditt!!
Håper du rakk bussen og at du har hatt en fin seinvakt!
Titti-klæmm!!

elinAnita (eddas) sa...

Ja vi elsker loppa:)Så fin den vekten du tok en transformering med<:)
klemklem

Jeanette sa...

helt klart dette jeg forbinder med deg ja.....personlig og litt anerledes.-)helt etter min smak.-)

Emmas hvite borg sa...

Herlige bilder!
Ønsker deg en flott torsdag ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

MissMette sa...

Ja, dette er deg, Madelén :) Har sans for stilen din, herlig blanding mellom det lyse og mørke, det gamle og nye ♥ ... og fiiiiine bilder du viser fra kjøkkenet ditt under her :) Love It... Ønsker deg en fin, fin kveld videre. Klem fra Mette

Duse Pasteller sa...

Knallstilig, synes jeg!!
Og takk for kos kommentar hos meg:) Kjekt å høre at du likte `meg`...;)
Lykke til!
klem

i Vinduskarmen sa...

Synest den lampen din er kjempe rå! :-)
Ha en god helg! Og takk for visiten inne hos meg! :-)

Lina sa...

Så stilig du har det! :D Ja, eg gleder meg stort til vår og varme ♥

god helg til deg! :)

dagdrømmeren sa...

Flott bidrag. Flott du har det!
Ønsker deg en fin ny uke
Klem Tonje

Related Posts with Thumbnails