"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 26. mars 2012

Du fine grønne.


Stadig nye tilskudd av grønt kommer inn i huset.
Jeg liker det!
Jeg jakter også på en corioca (?) eller en sophora prostrata... vist nok en artig "dø" blomst/plante som jeg bare ha. Men hvor henn jeg går så sier de at den er tom eller ute av sesong. Huff.

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

HANNES DAGBOK sa...

Har også hørt at den er en "MÅ HA"...kanskje de har den i Halden;)
Da er det bare å hive seg i bilen vet du:)

KLEM!!

Fabelaktig sa...

Corokia er visst det nye hotte, jeg kan ikke ha noe grønt jeg. ALt dør...

Jeg håper du har hatt en fin mandag og ukesstart.
Jeg er så slått ut av pollen om dagen at det ikke er gøy en gang.
Storgodklem!

salige lavendel sa...

De er tom for den her også, så jeg deler din skuffelse her...Men de kommer nok inn igjen. Visste ikke at det var en plante som dør lett!! Det betyr at jeg kanskje burde la noen andre ta seg av den, men jeg har så utrolig lyst på den likevel. Får heller skjerpe meg og ikke glemme vanningen. Nyt kvelden =)

polkadotpeticoat sa...

I love the green and all your little touches the ski's look amazing!

Grønsdal Gård sa...

Jaggu fant jeg navnet på min lille bloggeplante her inne hos deg. Jeg kjøpte to sophora prostrata i Sverige, men glemte helt å sjekke hva den het. Men jeg er ganske sikker på at jeg klarer å drepe den også, som med alt annet :p

Related Posts with Thumbnails