"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 29. mars 2012

Fargedrømmen

Ja, som overskriften tilsier så begynner fargedrømmen på hobbyrommet å bli en realitet. 
Enn så lenge kun på denne veggen.


Jeg kjøpte inn broderi-ringer fra Sew Sweet og fikk fylt dem med de herligste Tilda stoffene. Såå fornøyd!


Den dagen jeg bestemte meg for at disse skulle opp på veggen så hadde jeg ikke spiker. Fader rullan dei altså, da ble jeg ilter. Så da fikk jeg "tryllet" frem noen dykkert spiker (de derre lange tynne spikrene som du bruker i spikerpistol). 

Jeg skal si dere med en gang at det var en veldig dårlig idé.


Jeg hamret og svertet om hverandre da alle spikrene bøyde seg. Jeg klarte til og med å hamre stygge merker i veggen. Det var ikke snakk om å vente litt liksom... kjøpe spiker neste dag... neida. 
Jeg fikk det tilslutt til, som dere ser, men for en pris (stygge merker). Det er helt håpløst når pms'en gjør sitt inntog her i heimen altså og det hjalp vel ikke så mye at gubben satt bak meg og lo rått. Da ble jeg bare mer og mer ilter :/.


Så siden temperamentet var på topp akkurat da så bestemte jeg meg for å gå ned å male påskeegg... måtte jo finne på noe helt annet så jeg ikke skulle "eksplodere" liksom. Kan si med en gang at det hjalp. Søte pastellegg roet nervene med en gang (det hjalp også med en varm kopp chai latte te fra Tassimo maskinen min og litt tv-titting).


De eggene skal dere få se snart..

Klem fra ei lettere ilter Madelén

PS: Lysslyngen er fra Clas Ohlson (superbillig) og boksene er fra Panduro.

14 koselige kommentarer:

Interiør drops sa...

Lysslyngen var lekker og må le
litt av deg.. Hihi! :)
Kjenner meg igjen..

Det har blitt så lekkert hos
deg nå og synes det er så fint
med alle fargene som du bruker :)
I like!

Spennende å se eggene..

Stor klem

Fru Samuelsen sa...

Hei!
Så fint det ble med stoff i broderiringer!! Stilig!! Skal huske på den ideen!!!
Fin kveld og morgendag til deg!
Klem Fru Samuelsen:-)

Marits Hverdagsgleder sa...

Det var da en super idè :)

Kremaktig sa...

Det er så morsomt med masse glade farger :D Hehe, jeg liker lysslyngen!
Ha en nydelig kveld :)
Klem

Signe sa...

Å så fint! Og hvor har du kjøpt den lysslyngen?
Den var jo bare en drøm :)

Finfin torsdagskveld til deg,
Signe

Renates hjørne sa...

Så godt å høre det er flere :P
Ble veldig fint da :) Elsker farger om dagen må våre våren <3

Ønsker deg en nydelig kveld videre.
Klem fra Renate

Li/Småtingene sa...

Ilter eller ikke; ideen var jo knallgod! Skjønner godt at du måtte sette den ut i livet DER OG DA - hihi ;-)
Fint ble det nå iallefall; herlig med vårfarger på veggen!

Klem

tove sa...

Sansen for broderringene. Så det i stoff og stil og har planer om det samme. Men hadde lyst til å få tak i gamle syringer. Uten hell foreløpig.
Takk for tips and lysslynge. Synd vi ikke har den butikken her da.
Fin kveld til deg
Klem TOve

Min stil sa...

He he... d skal ikke alltid være like enkelt. Men lekkert og sommerlig ble det i alle fall. Nydelige farger.
:) Susanne

Natalie sa...

Haha, herlig innlegg! Og så fint det ble, og så kult med lysslyngen :) Skikkelig vårstemning hos deg: )

Maskinistfrua sa...

Ha ha du er morsom! Sånn er det når vi absolutt skal gjøre noe vi ikke kan..eller..:) hehe Men kjempe fint ble det ihvertfall! Nydelig helg til deg og dine! Jeg og Maskinisten drar straks til strømstad spa♥ Love is in the air♥

Lottemora sa...

Haha, synes jeg ser deg der d står og hamrer :-) Kunne vært meg dette, for jeg klarer heller ikke å vente på slikt! Men veggen ble jo knallfin!

Lottemora

Jeanette sa...

he he,men får det til du....sånn er det med oss interiør gale vettu...har vi først bestemt oss,skulle det helst vært gjordt igår:-)ble kjeeempe fint da:-)good påske til deg:-)

Den Grønne Baljen sa...

Så fint da... Likte det veldig godt =))

herlige farger du har brukt 0)
Hvis du ønsker å prøve lykken på et gavekort-ønsker jeg deg velkommen inn på bloggen min ..I morgen bør du følge med =))

ha en fin fredag

Kerstin

Related Posts with Thumbnails