"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 21. mars 2012

Ferdigstilling..snart

Her ser dere veggen med 1 strøk "tåkedis" fra Jotun Lady. Fikk malt ferdig alt i helgen og sitter nå å ser på en tom vegg som jeg lurer på hva jeg skal fylle med.


Ja, du ser han på skjermen vet heller ikke hva jeg skal finne på.. :P.

Jeg er for tiden inspirert av noen rørbokhylle-ideer som jeg fant på nett.. så vi får se hva som skjer.

Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

Kremfaret sa...

Hehe, passende bilde ;) Ble veldig bra med den fargen da! Er så sinna fordi vi valgte himmelblå og ikke grå til soverommet vårt, men men :p Kan vel alltids male over en vakker vakker dag ;)

Ooobs... rørbokhyller sa du?? Har du en link? Jeg er på utkikk etter bokhyller, men finner ingen jeg liker - eller som vi blir enige om her hjemme - så da må en vel lage sjæl?! ;) Ha en fin dag :)

Lottemora sa...

Så nydelig den fargen var. Rørbokhyller er jo kult da

Ha en fin dag

Klem
Lotte

Randi sa...

Så fint det blei! Er veldig glad i grått og hvitt sammen, det er liksom så elegant og delikat:)
Gleder meg til å se hva du får til og gjør mht rørbokhylle-idèen din, høres spennende ut:)
Ha en fin dag!
Klem

Trine sa...

Så spennanes :)Superstili farge!

Lykke til videre med prosjektet.Glær mæ til å se resultatet :D

Klæm Trine

polkadotpeticoat sa...

Can't wait to see.....

Renates hjørne sa...

Blir så fint :) Blir spennende og se hva du skal lage, rørbokhylle høres kult ut!

Ønsker deg en nydelig dag videre.
Klem fra Renate

Fabelaktig sa...

Du er jammen meg driftig :) LIKER! Jeg har en dørkarm igjen og male og jeg får meg ikke til å gjøre det for det er så KJEDELIG!

Fabelaktig onsdagskveld, her skal jeg og Nala ut å løpe i skogen. Før vi finner sofaen og dytter i oss en eske med Mövenpick. Eller jeg - Nala kan se på *fnis*
Klemmer i fleng

Daisys home sa...

Kjempefint fargevalg du har gjort her:)
Hvilken type maling har du brukt,ser ut som det er en sånn flott glans i denne?
Det ble iallefall kjempefint hos deg.
Ha en fin kveld
klem sissel

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig fin fargen ble... Moro at du har brukt den for jeg vurderer den på vårt neste prosjekt.
Ha en fin kveld
klem

Kremfaret sa...

Sv: Takk :-) Ja, gjør seg med litt mørke detaljer, blitt mer og mer av det her hjemme :p

Kult, da gleder jeg meg til et rørete innlegg snart, hihi. Klem klem

Manuela - Mrs Hardy sa...

Nydelig farge!
Er sikker på du finner på noe lurt til veggen :)
Jeg hilste på faren din på hagemøbelåpning i Stokke for 1 uke siden, artig, snakket med Gabriella og, hun fant ut at hun har bodd i huset der du bor nå? Artig :)
Ha en finfin torsdag!

Manuela - Mrs Hardy sa...

Nydelig farge!
Er sikker på du finner på noe lurt til veggen :)
Jeg hilste på faren din på hagemøbelåpning i Stokke for 1 uke siden, artig, snakket med Gabriella og, hun fant ut at hun har bodd i huset der du bor nå? Artig :)
Ha en finfin torsdag!

Marits Hverdagsgleder sa...

Jeg var så heldig å få se veggen "in real life", og fargen var super! spent på rørhylla di, Madelèn. Hylla og fugleburet er plassert trygt i uteboden min, til det blir klart for fast plass :)
Ha en fin dag!
Klem

Related Posts with Thumbnails