"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 20. mars 2012

Follow your dream


 Ja, det gjorde jeg her om dagen når jeg shoppet disse flotte toppene fra Kappahl. Ble så forelsket i fugle og sommerfugl trykkene, også var de så løse og ledige å ha på. Deilig til sommeren, tenkte jeg da.
Om jeg har blitt helt shoppegal sier du?.... Ja, nesten.


Og i dag handlet jeg enda en liten ting til... en herlig nyhet ifra Kremmerhuset. Hva det er skal dere få se i løpet av uka. Må bare henge den opp først. 

Og så ser jeg frem til åpningen av Riviera Maison sin nettbutikk åpning som skjer snart. Ikke det at jeg trenger flere fristelser :P.

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Nennes sa...

Så fin :)
Er lov å være litt gal noen ganger da...er det ofte jeg :)

Ha en flott kveld!

Emmas hvite borg sa...

Shoppegal er jeg også, spesielt om våren :)
Lyst på alt nytt vettu ;)
Nydelige klær da!
Klem Anette

Interiør drops sa...

Liker det første bildet kjempegodt :)
Passer prefekt inn på veggen hos dere...

Koselig at du likte designet på bloggen
snuppa!

Håper alt står bra til med deg..
Her har det vært full rulle hele helgen og
ligger litt på etterskudd med blogging og
husarbeid her hjemme ;)

Ønsker deg en finifn kveld!
Stor klem

Mitt Lille Smykkeskrin sa...

Nye topper er ikke å forakte særlig med slikt fint trykk på!

Liza sa...

Shopping er en jente ting det:)
Herlige trykk på toppene du kjøpte.
Klem
Liza

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Madelen :)
Kjempefine topper du har kjøpt deg, så deilig ut det stoffet der ja :)
Så tøff den trollhasselen under her med, lurer på å ta inn noen greiner for å pynte med til påsken :)

Fortsatt fin uke til deg
Klem Mette :))

Fru Andersen sa...

Så ut som noen fine topper, kjekt med litt vårnytt, både til hjemmet og seg selv;-)

Stilig trollhassel i taket under her!

God tirsdagskveld!

Tre Engler sa...

Hei!

Kjempekoselig topp og sommerfugler er så inn i sommer:)) syntes bildet ditt med folow your dreams var kjempe fint jeg:)

Ha en god onsdag!

Klem Merete

Fabelaktig sa...

Så deilig med shopping!

Jeg også syns det er digg med klær som ikke klistrer seg innpå kroppen :)

Ønsker deg en fin onsdag. Jeg skal hjem til mamma og få ordentlig vietnamesisk i dag - gleder meg!
klemklem

Related Posts with Thumbnails