"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 23. mars 2012

Går mot varmere dager..

For en herlig varm dag i dag...hurra!
 Så varmt at jeg kunne gå kun i t-shorte når jeg skulle ta en rundtur i byen i dag. Åh, så deilig... håper vi slepper så mye mer drittvær nå.


Tok med meg hjem denne søte lille skiltet (89,-) fra Gjennestad Hagesenter her om dagen. Artig liten sak synes denne dama som ikke har kastet seg på skilt-bølgen enda.

Vil ønske alle en varm og god helg. Her skal jeg hvile litt først, før jeg tar turen ut å vasker bilen.

Klem Madelén 

8 koselige kommentarer:

tove sa...

Knall vær her idag og. Hele dagen har vi tilbrakt ute. Så godt med sol og varme. Her er det mannen som er ute å vasker bil.
Fin helg til deg
Klem Tove

Tre Engler sa...

Hei!

Så kjempe koselig bilde:) ja skilt er helt inn og passer til så mye:

Ha en strålende helg:)

Klem Merete

Tonje Merethe sa...

Så herlig skilt. Passet perfekt inn hos deg.

Været nå er upåklagelig, det er jo så deilig med denne sola.
Bilen har jeg vasket idag også, deilig å ha det gjort til helga starter.

Ha en flott helg!
Klem fra Tonje Merethe

Kremfaret sa...

Tøft skilt :-) oooh det fikk jeg lyst på... vet akkurat hvor jeg skulle hatt det ;) Jeg er skiltgal.

Ps. Stilige rørbokhyller forresten, det var inspirerende :) Spørs om sambo hadde blitt like begeistra hvis jeg begynte på et sånt prosjekt. Han er ikke like mye fan av rør som meg :p

Good helg :-)

Interiør drops sa...

Så kult et skilt! :)
Flink du er som skal ut å vaske bilen..
Her har jeg benka meg på sofaen ;)

Stor klem

Sivs hus sa...

Hei, Herlig skilt og nydelig bilde. klem Siv:-)

Olea sa...

hei :)
Så søtt skilt!
god helg til deg snuppa ;)
klem:)

polkadotpeticoat sa...

I'm happy for you and your nice weather....we are getting more snow....its getting depressing!!

Related Posts with Thumbnails