"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 12. mars 2012

Halden skatt nr.2

Å vise frem denne skatten tok lenger tid enn jeg hadde trudd. Kjøpte denne fjellampen (er det det det het tru?) fra en brukthandel når jeg var på bloggtreff i Fredrikstad/Halden for ca 2 mnd siden. 
Det var kjærlighet ved første blikk!


For øyeblikket så har herligheten fått plass på hobbypulten i andre etasje. Fjellampe pæra har selvfølgelig blitt byttet ut, da disse visstnok var kreftfremkallende. Så inntil videre har jeg en kjedelig hvit sparepære, men så fort den ryker så skal jeg finne en litt mer artig en.


Se på den kule fasongen!


....og så var det bånd-manien jeg har for øyeblikket. 6 bånd til ble med hjem i dag og jeg har tenkt å bruke dem i et nytt hobbyprosjekt.
Så her er det bare å følge med

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

Interiør drops sa...

Den lampa er superkul og
nydelige bånd i de søteste farger!! :)

Du er så snill Madelén, setter skikkelig
stor pris på deg og så glad for at vi
ble kjent med hverandre! Bedre bloggvennine
kan man ikke få! :)

STOR
KLEM

Fabelaktig sa...

Det er den kuleste lampa jeg har sett på lenge! Hur fin som helst :)

Heldige deg!

Fabelaktig ukesstart til deg, skjønne!
smil og klem

Lillelaila sa...

Lekker lampe!
Og så mye lekkert du fyller opp hobbyrommet ditt med Madelèn! Herlige fargerike bånd og lekre stoffer! Kork tavlene var så fine...!!
klem fra Laila

Liza sa...

Kjempekul lampe, gleder meg å se hva du skal gjøre med båndene:)
Klem
Liza

Tante Titti sa...

Kjæmpe fin lampe, og du er så flink til å sette sammen arrangementer...
Ønsker deg en nydelig dag, og en fortsatt fin fin uke!
Titti-klæmm!!

Mi familia sa...

Så kul lampe!

Nennes sa...

Superkul :)

Related Posts with Thumbnails