"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 9. mars 2012

Hobbyrom...så langt.

Nå skal dere få "æren" av å se litt av det ustylede og uferdige hobbyrommet. Har nesten ikke lyst til å vise det frem sånn som det ser ut, men det er jo kjekt for dere å se litt ekte bilder også ;). Eller hva? Ikke akkurat nydelig enda, men det begynner å ligne på noe.




Viktig å fortelle at denne forandringen er gjort på et lavt budsjett. Så alle løsningene er kanskje ikke så flotte/trendy som jeg gjerne kunne ønsket, men som min mor pleier og si så kan man ikke få alt med en gang. Det er bedre hvis det kommer til sin rett over tid.
Men 2 nye kontorstoler synes jeg virkelig vi skulle hatt.

Vil også minne om den lille give awayen jeg har gående. Bli gjerne med!
God helg, mine herlige lesere.

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

loftkroken sa...

Hei på deg

Så koselig du stakk innom meg :))
Du har jammen fått plass til mye på hobbyrommet,fin plass :)

Kjekt jeg kunne være til
inspirasjon :)

Bente

Marits Hverdagsgleder sa...

Er det ikke sånn hobbyrom er da?

Jatte sa...

Sååå heldig du er som har så flott hobbyrom!

Ha en herlig Lørdag,
Klem Jatte!♥

Lillis verden sa...

Så stilig arbeidsrom du har!! Jeg kunne ønske jeg hadde plass til å få meg "et eget" rom. Her deler jeg syrom med mannens data og ungens div. male/perle/playdo saker og ca 1000 bøker. Så min lagerplass er begrenset til et par hyller og en kiste ;) Jaja, vi har det i hvert fall sosialt ;) Kjekk blogg du har!

Familien Furu sa...

Jeg skulle ønske jeg også hadde et eget hobbyrom :) Syntes dette er fint jeg... man kan ikke alltid løpe ut å kjøpe nye ting heller og noen ganger blir det flott med det man har :)

Ønsker deg en fin fin dag
klem klem

Dronninghuset sa...

hei,
tusen takk for hilsen. synes kontoret ditt er fint, trenger ikke være så gjennomført alt, synes jeg, selv om vi mange ganger vil det skal være det. riktig fint rom ble det!
det viktigste er at det fungerer til sitt bruk. ryddig er det også hos deg!
ønsker deg god helg,
her regner det skikkelig ille i dag... så jeg koser meg inne. fyr i ovnen også.
klem TOVE

polkadotpeticoat sa...

I'm loving your room and the fun ceiling I love these little nooks...looking great!

Fabelaktig sa...

Dette var da ikke dårlig! JEg er imponert over hva du har fått til på det budsjettet du har hatt :)

Ønsker deg en fortryllende lørdagskveld.Her skal jeg finne fram malerkosten igjen, hjemmet skal bli hvitt, hvitt, hvitt :)

klemklem

Herman Grans ♥ sa...

Åh! Hobbyrom! *Drømme drømme*
God helg :) Klem

Veronica sa...

Stilig!
Du, hva heter de hvite hyllene du bruker på hobbyrommet? De hvite med 4 rom i. Kunne ha tenkt meg slike selv:P

Related Posts with Thumbnails