"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 15. mars 2012

Hvem ble vinneren?

Nå har jeg trukket blandt alle dere som meldte dere på..


Og vinneren ble:


GRATULERER til Småtingene!!

Ta gjerne kontakt med meg på madelen@smidsrod.no så kommer premien din så fort det lar seg gjøre.

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Grattis til heldig vinner,og god helg til deg;)

Klem Linda

Mine diller sa...

Gratulerer til den heldige vinneren, og en riktig god helg til deg.

Klem :0)

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer til vinneren og god helg til deg :)
Klem Tove

Fabelaktig sa...

Hurra for heldig vinner!

Fineste fredagen til deg, nyt den og kos deg, det er deg vel unt.
Jeg er på vei til 250kvm stor interiørbutikk på Moi og jeg gleder meg stort :)
Smil og klem

Li/Småtingene sa...

Hurra!!!

Var bortreist i helga, derfor så jeg ikke den gledelige mailen om vinnerlykken før nå. Og jeg ble så glaad! Gleder meg til å servere ute med dette; håper bare den siste snøflekken i hagen forsvinner snart... For dette minner meg om VÅR og sommer! Yuhuu!

Klem fra glad vinner :-)

Related Posts with Thumbnails