"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 6. mars 2012

Kjøkkenet.... igjen.

Blir mye kjøkkenbilder for tiden... men sånn er det når dette er det eneste rommet som er "på stell".

Kan dere se at jeg har fått meg nye gardiner og løper til bordet?
Det har jeg! Og jeg er sååå fornøyd.




Her ser du også stolen jeg malte i helgen. Fin og hvit. 
Mangler bare en pute.


I'm starting to love my kitchen!

Vil ønske alle som er innom en flott dag og ønske mine nye herlige følgere hjertlig velkommen.

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Fabelaktig sa...

Koselig med nye gardiner :) Den løperen var lekker!

Koselig kjøkken du har!
klemklem

Familien Furu sa...

Det var kjempe fint og stolen ble så flott - me likes the white :)
Syntes kjøkkenet ditt er flott så det er bare å komme med flere bilder :)

Ønsker deg en fortsatt fin kveld
klem klem

polkadotpeticoat sa...

I'm so in love....with your fabulous kitchen!!!

Daisys home sa...

Så fint og koselig på kjøkkenet ditt, skjønner du koser deg der D:)
Gledes til å se ditt prosjekt med kabeltrommel..
Klem sissel

trine sa...

Det var kjempefine og lette sommergardiner.

Synes jeg kjenner sommerbrisen leker inn vinduet allerede!

Ha en flott arbeidsuke.
Klem*

Related Posts with Thumbnails