"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 22. mars 2012

Lokale bloggere


Leste nettavisa Tønsbergs blad i går og fant ut at det gikk ann å registrere sin egen blogg der inne hos dem. Ja, hvorfor ikke registrere meg der også, tenkte jeg da. Så da gjorde jeg det!
Dette er jo en flott måte for oss småbloggere (ja, jeg ser på meg selv som det) å "syntes" litt bedre.
Synes også det er kjekt å kunne holde meg oppdatert på nye blogger som ikke bor så langt unna.

Er du med i noen lokale bloggsamfunn eller andre ting?

Klem Madelén

4 koselige kommentarer:

Maskinistfrua sa...

Ja her får vi registrere oss! Jeg er jo Stokke frue blitt:) Kjekt å vite hvis vi noen gang skal ha et bloggtreff..hehe:) Flotters dag til deg

Mi familia sa...

Koselig!
Jeg vil ha kontakt med andre bloger her jeg bor! :)

Gabriella - La famiglia Moskvil sa...

Ja, det skal jeg gjøre!
Flott tips! Takk!
Men jeg vet jo godt hvor du bor!!! ;)
He-he!

Fabelaktig sa...

Jeg er liksom ikke registrert noen steder jeg... orker ikke å holde styr på alt det der...

Du er da ingen småblogg, ikke i min verden :)

Fin kveld!
klem

Related Posts with Thumbnails