"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 28. mars 2012

*Loppesesong*


Husker i fjor når jeg klarte å karre til meg dette kameraet på et loppemarked, rett forran øynene til en annen meget interessert herremann. For så å spørre loppemarkedmannen hva han skulle ha for den. Han sa at 10 kr var greit og jeg ble heilt vill i blikket og sa selvfølgelig ja med en gang. Mannen på sidelinjen ble helt satt ut selv. Tenke seg at jeg skulle få en slik skatt for 10 kr !? 
Det synes han sikkert var blodig urettferdig ;P.

Gleder meg skikkelig til den nye loppesesongen.

Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

Interiør drops sa...

Hoho - morsomt!
Det er dette jeg liker med
loppa, at man kan få slike kupp!

I like!

Stor klem
:)

Kremfaret sa...

Mohahaha ;-) Halve moroa med loppis er jo albuer, knyttnever, tordenbrøl og munnhuggeri. Men du slapp kanskje unna det med den mannen? ;) Flott kupp var det i hvert fall! Gleeeder meg til loppis :)

Jeanette sa...

første mann til mølla....ikke fullt så morro når det er andre veien,jeg kan bruke uker på å komme over skatter som har blitt snappa rett foran nesa på meg...uhu:-)så det gjelder å kooose seg når man er føøøørst:-)

Tre Engler sa...

Hei!
Så flott kupp du har fått tak i:) ja, nå er loppis sesongen i gang og jeg elsker den:)
Fortsatt god dag!

Klem Merete

Marits Hverdagsgleder sa...

Loppis er vårens vakreste eventyr for oss interiørglade :) Venter på loppisene her også :)
Ha en fin dag.
Klem

Den Grønne Baljen sa...

Så moro.. kjempe kjekt når man kommer over slike gode kupp..

Hvis du har lyst å vinne gave krot...er du velkommen inn på bloggen min

ha en fin dag videre

Kerstin

polkadotpeticoat sa...

That is a song find!!! one worth sining for!

Fabelaktig sa...

Herlig! 10 spenn liksom :)

klemklem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så kjekt at du fikk kjøpe det:-) Det gjelder å være rask nok i avtrekket:-) Herlig kamera til en herlig pris!!

Klem fra Hjørdis

Renates hjørne sa...

Hehe, så gøy! Jeg fikk også tak i ett slikt kamere, tror jeg betalte 10 kr mer enn deg ;)

Ønsker deg en god natt!
Klem fra Renate

Grønsdal Gård sa...

Oh yes, jeg gleder meg til loppesesongen altså! Et skikkelig kupp det du fikk tak i iallefall :)
Ha en flott dag :)

Har en drøm... sa...

Hoho, det er det som gjør loppis så gøy!!
Og kommer over slike skatter:)

Spennende med loppis altså, gleder meg til det blir her på skolen:)

Ha en fin fin kvled:)

Related Posts with Thumbnails