"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 4. mars 2012

Male litt her og der.

Jeg har frihelg og kreativiteten er i full rulle.

(Helt vanlig kjøkkenstol fra Ikea har fått seg noen strøk med fargen letthet.)

(En gammel vekt har gjennomgått en total forandring som dere skal få se til uka. Ser dere den stakkars penselen min som hadde mistet skaftet sitt.. det stoppet ikke meg.)

(2 gamle korktavler fra loppejakt i fjor er under forvandling. Skal henge på hobbyrommet når de er helt ferdige. Hint: romantisk blå.)

Mannen min har hintet litt om at jeg kanskje ville brukt helgen til å slappe av og putte beina litt opp? Men slike raske småprosjekter er å slappe av for meg, forklarer jeg da. 
Gleder meg allerede til mine fremtidige hobbyplaner.

Klem Madelén 

12 koselige kommentarer:

Precious Home sa...

Spennende!
Gleder meg til å se resultatene:)

Ha en fin kveld!

trine sa...

Det er da bare deilig å gjøre littegranne selv om det er søndag! Måtte le høyt og hoste (er så forkjøla m/feber) av den malepenselen ha ha ...

Sender en go`klem.
Ha en flotters søndag!

Nennes sa...

Så gøy :)
Man slapper jo av når man gjør noe man liker!

Carpe diem.

Familien Furu sa...

Helt enig med deg, jeg syntes det er så koselig å drive med sånn småpussling - like kos som å sitte i sofaen med bena på bordet :)

Gleder meg til å se når du er
ferdig :)

Ønsker deg en fin fin kveld
klem klem

Fabelaktig sa...

Den hørtes velkjent ut, den setningen om å slappe av... hihi! Slapper av på sammen måte som deg jeg da :) Pyssel er bare koos.

Her har vi vært på fotomesse og svermet i Lillestrøm.
Ønsker deg en fabelaktig søndagskveld.
klem

Manne's hverdag sa...

Herlig med prosjekter - avkobling for meg også. Gammelt Billyskap fra Ikea har fått to strøk med maling i dag. :)

Venter spent på å se de ferdige resultatene på dine prosjekt.

Klem

PS! Takk for koselig kommentar :)

MissMette sa...

Hei og god kveld, Madelén :)
Skal si du har arbeidslyst i helgen :) - flinke du... skulle ha malt litt jeg også, men kjenner det ingen plasser at jeg har lyst for tiden, hihi... Flotte bilder og innlegg nedover her hos deg - er så koselig når sola skinner og strømmer inn vinduene. Det er lykke det ღ Likte også veldig godt radioen din fra Claes Ohlson ღ superskjønn... Ha en fortsatt fin søndag og uke som kommer, stor klem fra Mette

my dream sa...

spennende! :)
Vi så paranormal activity 3 i går... siden du spurde! ;) var skikkelig... rar... liksom, de måtte lage en til, men ideen var heller dårlig... :/

Legger meg til hos deg!
Klems.

hobbyvimsa sa...

Jammen har du vært effektiv i helgen,flink er du:)

Er så gøy med slike små prosjekt,gleder meg til å se fortsettelsen,,,

Så bra at dere får inn hodeskaller,da skal jeg shoppe:)

Fin ny uke til dere!!!


Klem
Linda

Grønsdal Gård sa...

Se her ja :) Hatt en effektiv helg du skjønner jeg! Flink! :)
Ha en flott ny uke! Klemmer fra Grønsdalskjerringa

Fru Andersen sa...

Er så enig med deg, slike små prosjekter ER å slappe av:-) Jeg er akkurat slik også!

Fine vekten da, jeg var så glad for at jeg fikk tak i en slik i helgen! LYKKE!

Gleder meg til å se ferdige resultater;-)

Frueklemmer!

Igi sa...

Ser ut som en perfekt helg!
Gleder meg til å se når dte er ferdig!
Klem

Related Posts with Thumbnails