"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 13. mars 2012

Mitt nye kelim teppe!!

Dette aldeles nydelig teppe kom jeg over på Skeidar på 70% rabatt.
Hurra! DU blir med meg hjem, ropte jeg da.


Jeg synes virkelig det glir rett inn og gir rommet litt karakter. Og jeg er jo, som dere vet, veldig glad i brunt. Nå gjenstår det kun å få inn en ny sofa (som jeg håper på å få til i år) og et nytt stuebord (som kjæresten IKKE er enig i...tror det bordet der kan bli vår bane...hehe..neida). 
Så vi får se hva som skjer.


I dette rommet skal det også tilføres tekstiler.
Duker, løpere, puter, etc.
Alt som må til for å skape varme og særpreg.


Hva synes dere? Er teppet godkjent? ;P

Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

Nennes sa...

Flott teppe :)

Klem

trine sa...

Teppet passer helt utmerket inn i hjemmet .
Men jeg lurer fælt på hvorfor du skal ha ny sofa og bord?!

Synes det er skikkelig fint i stua deres jeg;)

Ha en strålende uke. Klemmer*

tove sa...

Kjempe lekkert teppe. Jeg er og svak for brunt.
Fin kveld til deg
Klem Tove

Vintage House sa...

superfin matta och passar bra med möbler...
lampan är kanonsnygg...
Varm kram
sandra

HANNES DAGBOK sa...

Hei snuppa:)
Bloggerunder er sjelden kost for meg om dagen men jeg må selvsagt se hva DU driver med!
Teppet skled rett inn i den flotte stua di og jeg er i grunnen enig med en tidligere "kommentator" her at det funker veldig bra med møblene du har...ingen hast der altså;)
Lampa er i mine øyne prikken over i-en!
Håper du nyter solskinnsdager Madelén!

Stooor klem!

Har en drøm... sa...

FLOTT teppe!!
Og så deilig og finne slikt på salg:)

Mi familia sa...

Kjempefint og den passer i den koselig stue du ha :-)

Liza sa...

Flott teppe:) passer helt perfekt i stuen din.
Klem
Liza

Tante Titti sa...

Du kunne neppe funnet ett teppe som hadde passet bedre inn hos deg.
Så fint det ble!!
Titti-klæmm!!

MissMette sa...

Knall stilig gulvteppe ღ og helt min stil også, kunne godt ha hatt et slik ja ღ Elser også det rundt bordet ditt, såååå stilig.... Ha en fin kveld videre, stor klem fra Mette

MissMette sa...

... skal være
Elsker også det runde bordet
ditt
... hihi... fingrene går
litt for noen ganger over
tastene her :D

Fabelaktig sa...

Det teppet gjorde seg veldig! Digger den unike stilen din :)

Fineste onsdagen til deg og dine. Her skinner solen og jeg skal dytte i meg en neve pollenallergipiller å ta med mannen på lunsj... hihi!
klemklem

Monica sa...

Stilig teppe ja. Jeg er også glad i brunt :))


Ha en fin onsdag :))

Related Posts with Thumbnails