"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 15. mars 2012

*Nostalgi*

*Først og fremst: Trekker vinner på min Rosendahl give away i kveld etter kl 21. Så dere har fremdeles muligheten til å melde dere på HER*

Dette hjørnet er det lenge siden jeg har vist frem. Det har ikke skjedd en eneste forandring her det siste året, men synes ikke det gjør noe. 

Her dyrker vi vår kjærlighet for norske reproduksjoner og gamle ting.


Gleder meg til loppesesongen. 
Kanskje jeg kommer over noen nye fine bilder.

Nå skal jeg haste ut døra for å ta en kveldsvakt. 
Håper vi får masse spennende nye varer i dag.

Klem Madelén

4 koselige kommentarer:

Tre Engler sa...

Hei!

Så utrolig koselig blogg du har og det er noe jeg setter pris på å lese. Gangen din er kjempe koselig, liker at du bruker gammelt og gjenbruk.
Har akkurat startet egen blogg og håper den vil falle i smak hos noen.
Kunne jeg få legge deg til som en av mine favoritt bloggere?
Mvh
Tre Engler v/Merete
tre-engler.blogspot.com
Mail: tre-engler2012@hotmail.com

Dronninghuset sa...

HEI, SÅ FINT DET ER MED DE GAMLE BILDENE. LIKER AT FOLK HAR DET LITT ANNERLEDES, POSITIVT MENT, IKKE BARE FØLGE STIMEN I ETT OG ALT, MEN VÅGE HA EGEN STIL.
HELT TOPPERS.
HAR NOEN GAMLE BILDER VI OG... HERLIG.
VARM KLEM TOVE

Kremfaret sa...

Næh, så stilig! Et lite museum i trappen :-) Det var så vakkert dandert... Du finner sikkert noe spennende på loppis i vår, blir morro å se HVA ;-)

Nennes sa...

Kjempelekkert, du er flink!
:)

Klem

Related Posts with Thumbnails