"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 3. mars 2012

På vei mot vår..

Sola strømmer inn og vårfølelsen har virkelig våknet til live i mitt hjerte... nå kan den komme liksom. Jeg er klar!


Så interiørtankene strømmer selvfølgelig på... er ikke det typisk?  Hele huset får egentlig gjennomgå... vel og merke bare i tankene.
På tide å få vekk røde detaljer nå og tilsette litt hvitt og/eller lyse farger.


En lys løper på benken hadde virkelig gjort seg og noen nye gardiner.


En skuff til det stakkars bordet må jeg vel få til å snekre.


Huset mitt har godt av litt planter har jeg sett, så jeg får vel prøve å få meg litt grønne fingre. Får bange anelser der gitt!


Og noe jeg har tenkt på i gaaanske mange år nå er at jeg skal få skrudd av glasset på stekeovnen og vasket inni glasset. Har ikke tørt og røre det før, men nå føler jeg at den stripa går meg på nervene.


Så er dere enig? Klare for våren snart?
 Jeg er fullt klar over at det selvfølgelig kan snø enda litt til, men det er alltid deilig å glede seg til ting og være godt forbredt.

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Fabelaktig sa...

Jeg fikk denne våroppussingen på hjernen selv, det er derfor jeg har startet prosjekt male alle lister... hihi!

Nydelige bilder du viser i dag, du har ett veldig koselig kjøkken søte!

klemklem

Nennes sa...

Koselige bilder :)

Ha en flott kveld!

Nennes sa...

Hei :)

Hageskole fikk jeg mail om av plantasjen :) tror det er flere steder.

Gøy å lære litt og spennende å så litt selv!
Elsker blomster!

Familien Furu sa...

Koselig :)

Jeg er kjempe klar for våren, klarer nesten ikke vente - jeg gleder meg til å se gress, blomster og farger :)

Ønsker deg en fortsatt god kveld
klem klem

Manne's hverdag sa...

Hi, hi - akkurat sånn har jeg det også. Har liksom ligget til ladning, men med sol og vårstemning kommer kreativiteten for fullt.

Klem

trine sa...

Tror garantert at du får til det du vil . Bare litt basiskunnskap og jevnt vedlikehold er det som skal til med planter...
Begynn med noen robuste typer først så får du litt erfaring med hva som skal til.

Ang den steikovnen så er det mye enklere enn du tror.Sikkert bare noen få skruer som skal opp og vips er det klart for rengjøring.

Ha en flott søndag og jeg er helt med ang den våren og forventningen det gir;))

Igi sa...

Å ja kjempe klar for vår! kreativiteten blomstrer og jeg har lyst til å gjøre "alt" :-)
Klem

Jeanette sa...

suuuper klar for vår og kjenner godt at interiøret også skal passe våren:-)koselige bilder du viser.-)

Ellen sa...

Utrolig koselig kjøkken du har! Sånn vil jeg og ha det :)) Må være en fryd å bake på ditt nydelige kjøkken:)

Related Posts with Thumbnails