"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 10. mars 2012

Perleblomst-lykke

God helg ønskes dere alle sammen!



Jeg slapper av i sofan etter en, ikke fullt så lang, jobbdag. 
Veldig deilig! Shoppet med meg eeenda litt mer hobbyting fra jobben. Begynner nesten å bli litt dyrt detta her ;P. 

Skal ta bilder av tingene og fortelle litt hva planene mine er i morra når solen igjen er på himmelen.

Klem Madelén

PS: Bli gjerne med på min Rosendahl give away
Mange lodd igjen ;).

10 koselige kommentarer:

Har en drøm... sa...

Herlige perleblomster:)
Jeg er på utkikk etter nye jeg og, men alle jeg finner er jo helt ferdig utsprunget, og det gidder jeg ikke betale for:)

Ha en fin fin kvled:)

Interiør drops sa...

Nydelige bilder!

Gleder meg til å se i morgen..
See yah!

Natta :)

Frøken H sa...

Nydelige bilder! :) Jeg ♥ perleblomster. De er et sikkert tegn på at våren er i anmarsj! :) Ønsker deg en fortsatt fin helg!

klem Frøken H

tove sa...

Å jobbe i spennende butikker blir fort litt dyrt. Snakker av erfaring her...
Pakken fra deg har kommet, bilder kommer. Sååå fint!
Klem Tove

Fabelaktig sa...

Nydelige blomster!
Koose deg :)

Jeg har inntatt sofaen for kvelden jeg også :)
klem & smil

Anneli sa...

Nei, for en hyggelig overraskelse Madelèn!! Hvordan går det med deg da? Ser du har shoppet hobbyting ;)
Det blir ofte dyrt å jobbe på Panduro Hobby, men så gøy da! :)
Ønsker deg også en strålende helg.
Klem tilbake :)

Precious Home sa...

Hobbyting ER og blir dyrt..huff;)
Vakre perleblomter! Har ikke fått meg tid til å kjøpe disse herlighetene enda jeg...

Ha en fin dag!

MissMette sa...

Bare såååå fint med perleblomster ღ og flotte bilder fra hobbyrommet. Veldig kjekt å ha et slikt rom og kose seg på, og ha alt sammlet :) Ønsker deg en kjempeflott helg, stor klem fra Mette

Mary-Anne sa...

så fine bilder du viser :)
god helg videre til deg og dine .)

Renates hjørne sa...

Å de er så fine! Jeg må få kjøpt noen til uka :)

Ønsker deg en nydelig dag!
Klem fra Rente

Related Posts with Thumbnails