"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 25. mars 2012

Plansjer..

...var noe Bohus hadde fått inn her om dagen. Stilige, synes jeg, og til en veldig billig penge.


Så disse to ble med hjem.


Hang dem opp i spisestua på den ene tomme plassen. 
Dere skal få se snart, må bare vente på det rette lyset ;).
Tenk hvis de kunne videreutviklet dette littegranne og kommet med enda kulere trykk.. det hadde vært artig. Jeg henger en knapp på insekter og veggord.

God helg.

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

Kremfaret sa...

Så fine :-) Jeg laget et par mindre plantevarianter selv og rammet inn, har tenkt til henge opp ute. Hmm, insektene kan du ha for deg selv... de kan bare holde seg laaangt unna meg - både levende og døde, hehe. Skvetter veggimellom bare det summer eller bzzzzer litt i krokene ;( Good søndag!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så fine plansjer!! Takk for tipset!! Jeg har lett etter gamle skoleplansjer lenge, men det er ikke lett å finne lenger. Dette er da en god erstatter:-)

Kurvene du tipset om i innlegget under, falt jeg også for. Spørs om jeg ikke må ta meg en tur til Kremmerhuset i nær fremtid!!

Ha en fin søndag ettermiddag!

Klem fra Hjørdis

polkadotpeticoat sa...

I am in love with these...they are so beautiful they remind me of y first apartment I had botanicals everywhere!

Marits Hverdagsgleder sa...

Synes de var sarte og flotte jeg :)

Fargeheimen sa...

Åh, så fine plansjer, må kanskje ta båten over til Bohus, for desse likte eg ja.

Fabelaktig sa...

Så tøffe de var! De var kule :)

I dag har vi bare malt, flikket, sparklet - lurt inn en lang sykkeltur og nå sitter jeg og leser korrektur på annonser og lurer inn en bloggpause nå og da :)

Snart skal vi grille - det skal bli så deilig!
klemklem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Stilige... Kanskje man får vurdere å ta en titt på dem på Bohus.
Ønsker deg en fin uke
klem

Related Posts with Thumbnails