"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 8. mars 2012

Rosendahl give away :D.

 Ser det er flere rundt i bloggland som lodder ut denne fantastiske gaven fra Rosendahl.dk for tiden.
Så jeg ble super glad når også jeg fikk muligheten til dette. Passer egentlig veldig fint også for Bettum Villa sin 2-års (!!) dag har gått forbi heeelt ubemerket og det kan vi jo ikke ha noe av...eller? ;)
Skulle gjerne ha gitt et Grand cru outdoor sett til alle mine fantastiske lesere, men denne gangen er det kun 1 av dere som kan gå av med seieren. Så er dette noe du ønsker deg til uteplassen i år så er det bare å hive seg på.

(Bildet er fra Rosendahl.dk)

Du kan få 1 lodd for å legge igjen en kommentar i dette innlegget.
Og 1 lodd til for å legge deg til som følger (eller som allerede følger meg). 
Enkelt og greit!
(Skriv gjerne i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar.)

Trekker vinner om en uke, 15 mars.
Lykke til!

Klem Madelén

53 koselige kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Så moro at du også lodder ut da. Gratulere med 2år!
Jeg trekker to lodd.

Klem fra Tonje Merethe

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Jeg blir med på feiringen,tar to lodd:)

Gratulere med 2 års dag:)

Ha en fin og kreativ helg!!

Klem linda:)

Lina sa...

Klart eg blir med på feiring! :D Superstilig dette settet :) 2 lodd!

Randi sa...

Grattis med 2-årsdag!! Skulle gjerne hatt dette settet på terrassen, ja- STILIG!!! Jeg prøver lykken med 2 lodd:)
Klem

Anonym sa...

Hei.
Jeg er med, tar 1 lodd.

Marie Elise,
hvitlykke@gmail.com

i Vinduskarmen sa...

Gratulerer med 2 år som blogger!
Krysser fingre og tar 2 lykkelodder!
ha en fantastisk helg!
Kom gjerne innom på besøk i Vinduskarmen

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer med 2 år i Bloglandia ;)
To lodd på meg som krysser armer og bein i håp om å vinne den flotte premien :)

Li/Småtingene sa...

2 år til deg og 2 lodd til meg! :-))

Super premie!

:-)

Interiør drops sa...

Hurra!!

Jeg er selvfølgelig med på 2 lodd!!
*Ønsker meg*

Stor klem

salige lavendel sa...

Vil gjerne bli med, det var et lekkert sett!Tar 2 lodd jeg da takk =) Og grattis med jubileet!

tove sa...

Hei hei
Jeg er med vettu...to lodd til meg.
Klem Tove

Dronninghuset sa...

OJ SANN,
SÅ KOSELIG OG FIN EN GAVE TIL DEN HELDIGE VINNEREN.
2 LODD PÅ MEG.

;-)) HA EN FIN DAG,
KLEM TOVE

Anonym sa...

HEI

Blir med på 1 lodd.
Dette passer perfekt nå som terrasse-sesongen starter.

Ellen

ellen.hennum@gmail.com

Anonym sa...

Gratulerer med to år! jeg tar ett lodd.
monica
(mht@petrad.no

Precious Home sa...

Jeg blir gjerne med!
2 lodd til meg:)
Ha en fin dag!

Kremfaret sa...

Grattis med 2-årsdag! :)
Klart jeg er følger her. Jeg trekker 2 lodd og krysser fingrene for denne forfriskende premien :0)

Mitt lille torp sa...

Hei. Jeg hiver meg på jeg også, første gang jeg er med i en sånn give away :-) Jeg legger også bloggen din til som følger, du har en flott blogg!! ( 2 lodd) ...spennende!! Klem Vibeke

Veronica sa...

Gratulerer med 2års dagen som var!
Jeg vil gjerne være med på give awayen, så det blir 2 lodd på meg, siden jeg allerde er følger. :)

Tante Titti sa...

Gratulerer med jubileum!!
To herlige lodd til meg.
og riktig god helg til deg og dine!!
Titti-klæmm!!

loftkroken sa...

Hei hei

lodd til meg :))

Klem Bente

Maris Gyngestol sa...

Da tar jeg to lodd!! :)

God helg til deg, og gratulerer med 2-årsdag for bloggen! :)
-Mari

Fru Føreland sa...

Jeg tar gjerne 2 lodd:D

Ha en finfin start på helgen!

Mi familia sa...

Hola!
Tusen takk for at du har kommentert på bildene mine og da fant jeg veien til din give-away. Jeg trekker to lodd. Lego har masse fint til jenter. Kanskje du kan finne noe fint til dem også

klem,
Vicky

Renates hjørne sa...

Jeg er med :) jeg følger deg på bloglovin fra før, teller det? Hvis det gjør det blir det 2 lodd :)

Så gøy at du skal trekke en vinner på bursdagen min, kansje jeg har vinner lykke denne dagen :)

Klem fra Renate

Lillis verden sa...

Ja, DETTE ønsker jeg meg faktisk virkelig :) 2 lodd på meg!

Klem

polkadotpeticoat sa...

I would love to join in....thank you for having such a lovely giveaway!

Christine sa...

Hei og hopp!

2 lodd på meg :)

Klem frå Christine

Jijji sa...

Gratulerer med 2 år i Blogglandia!
Jeg elsker Rosndahl, så jeg blir gjerne med! Trekker 2 lodd og krysser fingrene.

Klem fra Jijji

Har en drøm... sa...

Juhuuu, jeg blir med:)
Trekker to lykkelodd ♥

Frøken H sa...

Gratulerer med 2-årsdagen som har vært. Jeg prøver gjerne lykken med 2 lodd! ;) Herlig premie! :) Klem Frøken H

Anneli sa...

Gratulerer med 2 års jubilèet!
Deltar selvfølgelig på din Give Away, med 2 lodd takk :)
Nå er det bare å krysse fingrene...
Ha en fortsatt fin kveld :)

Ingvild sa...

Gratulerer med 2 år i blogglandia, jeg kan ikke tro at det tok meg to år å oppdage deg!!

Trekker 2 lykkelodd og krysser fingrene for at det er dette settet jeg serverer terassekos fra i år :)

Klem Ingvild

Mary-Anne sa...

eg prøver vinnerlykken med 2 lodd :) er allerede følger, og kommentar ;)
samler på rosendahl glass og sånt ;)

Mattisheimen sa...

Grattis med 2 år! =)
Blir gjerne med i give-awayen din. Tar to lodd.

Renate =)

rule sa...

Prøver lykken hos deg med 2 håpefulle lodd!! Herlig premie!! Ha en fin søndag!!! Klem Ruth

Bekka sa...

Så fin premie!
Jeg blir gjerne med og trekker 2 lodd :)
God søndag! Klem

anneskreative sa...

Den likte jeg,,,,vi har mye fra Rosendahl her i huset, men ikke noen utendørsserie,,,,så jeg er go for to lodd,,,,,
Anne

Olea sa...

hei:)
jeg vil være med :)
2lodd på meg da ;)
klem til deg:)

Helene og Henriette sa...

trekker eit lykke lodd hos deg.
Ønsker deg ei fin veka.

henriette

Lillekatt sa...

To lodd til meg da! Hurra!!

TreToEn sa...

Gratulerer med 2 år :)
Jeg blir med og trekker 2 lodd.

Fin dag til deg!

Klem Linnea

Lottemora sa...

Min absolutt favoritt, men denne til å ha ute har jeg ikke. Ønsker meg :-)

Gratulerer med vel overstått toårsdag. Jeg hadde treårsdag i vinter, men glemte den helt.

To lodd på meg da

Klem
Lotte

madebyjulia sa...

Jeg er følger, så da blir det 2 lodd:)
Ha en fin uke:)

Marianne H. sa...

Jeg tar ett lodd :)

Marianne

Erika sa...

Gratulerer med 2 år! Nydelig blogg! Jeg er gjerne med på trekningen :-)
Klem Erika.

Line sa...

Jeg må slenge meg på denne, tar to lodd. :)

Gratulerer med 2-års dag. Jeg oppdaget bloggen din etter garasjesalget ditt, og siden har jeg igrunn tittet innom gjevnlig. :)

Klem fra Line

elizabeth sa...

Gratulere med 2 års dagen.
Tar ett lodd jeg :)

Hilsen
Elizabeth
eliwestby@hotmail.com

Lene i Annekset sa...

Jeg blir gjerne med og tar ett lodd. Kjempefin premie, håper jeg vinner da! :)

Anne sa...

Gratulerer så mye !
Jeg vil gjerne bli med og trekker 2 lodd.
Ha en fin dag!
Anne

Nennes sa...

2 lykkelodd til meg :)

En varm solklem til deg!

Tove `blogg verden sa...

åh...slenger meg med i siste liten med 2 lodd :D
klem Tove

Mine diller sa...

I siste liten - 2 lykkelodd til meg:) Tusen takk for muligheten.
Finfin torsdag til deg.

Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Legger inn to lodd jeg...
klem

Related Posts with Thumbnails