"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 22. mars 2012

Rør-drøm fra Stella Bleu Designs

Fler av dere i går var nysgjerrige på rør-tankene mine. Så her viser jeg dere bilder fra min inspirasjon.




Er det ikke døds kult? Det synes i allefall jeg.
Kommer nok ikke å lage likt som dette, men ideen er jo perfekt. Så nå går ferden til Biltema for å sjekke ut om de har de delene jeg trenger...(billig). Og så kommer jeg til å spraylakkere det og pusse det lett for å se om jeg kan få til en litt vintage følelse.

Så wish me luck. Dette blir nok ikke gjort med en gang så fortsettelse følger så snart det lar seg gjøre.

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Det der var veldig tøft synes jeg. Og etter å ha vært i din stue, ser jeg at det der ville passe helt perfekt hos deg Madelèn! Gleder meg til å se ferdig resultat!
Klem

hjertero.com sa...

Veldig kul detalj! Så på "Tid for hjem" da de brukte rør gjennom et soverom, walkincloset og andre tilhørende rom. Det var utrolig kult. I garderoben var røret oppheng for klær, og da de kom ut gjennom veggen til soverommet, gikk det over sengen, og de bant faktisk nattbordslampene fast i den. Veldig stilig!

Liker den nye fargen på stuen din! Grått er perfekt. Dust, rent og evigvarende!

God torsdag til deg!

Klem fra Silje

Tre Engler sa...

Hei!

Så kult:) kjempe morsom vri på en bok hylle:)
Artig!

Klem Merete

Fabelaktig sa...

Det der var hur kul som helst :)

Venter i spenning

Ønsker deg en finfin torsdagskveld, jeg skal snart avgårde og overraske en venninne med en cupcake, hun jobber nattåpent og trenger en liten oppmuntring syns jeg.
Klem&smil

elinAnita (eddas) sa...

Det er bare råstilig:)Spent på å se hva du får til:)
klemklem

Related Posts with Thumbnails