"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 11. mars 2012

Shopping-mania

Jeg nevnte jo til dere i går at det har blitt endel shopping i det siste ukene (vel egentlig de siste månedene), mest av alt hos Panduro Hobby. Så i dag skal dere få se litt hva jeg har kjøpt og hva jeg har rukket å lage ferdig allerede.

(Kleshengere fra Åhlens , Perler og bånd fra Panduro)
(Broderingsringer fra Panduro og Sew Sweet , 3 fuglehus fra Kremmerhuset, kjøpt i romjula)
(Herlige bånd fra pågående Panduro kampanje , klesklyper fra Panduro , Tvinnet garn fra Sew Sweet )
(Kyllingfjær og bling fra Panduro, festet til dekorark og deretter hårspenne)
(Enda flere bånd, men denne gangen fra Europris. Forskjellige Tilda stoffer fra Panduro)
(Papirteip, broderingsgarn og Traditional craft paint i forkjellige farger , Panduro nesten alt sammen)
(Trådsnelleholder og båndholder fra Tilda sin nyeste kolleksjon også fra Panduro, sist men ikke minst 2 korktavler fra bruktbutikken)

Kjenner vel egentlig at jeg må begynne å stramme inn livreima litte granne, men samtidig så er det så givende å holde på med hobbysyssler. Så vi/jeg/gubben får bare holde litt kontroll så går det nok fint. Har også planer om å selge noen skatter etterhvert så da blir det mer penger inn til å bruke på nytt morro ;).

Var det noe her som du fikk lyst på?

Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

Fabelaktig sa...

Jeg kunne ikke jobbet på Panduro, hadde vært helt krise for lommeboka!

Digget de fjærene du har kjøpt :)

Fineste søndagen ønskes deg og dine!
Her har vi gjort unna skogstur og grunnet ett strøk på lister og sparklet taket- puh!
klemklem

gult hus i svingen sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min:) Lenge siden jeg var hos Panduro, ser jeg:) bare MÅ dit til uka:)

Klem Trine:)

Olea sa...

hei :)
tror jeg hadde blitt fattig av å jobbe på der;)
så mye pent du har kjøpt å laget!
en fin søndagskveld ønsker jeg dere!
klem fra meg oppi gata ;)

Beate Kristin sa...

Herlig inspirasjon!!!

klem,

my dream sa...

skal si du er kreativ og flink... :) såå mye gøy å lage selv :)

Eirin sa...

Sv: Takk for hyggelig kommentar!

Her hadde du fått tak i mye lekkert. Blir inspirert av alle disse lekre fargene. Tror jeg må dra på panduro og kikke på sånne bånd!
Håpe du har hatt en fin helg.

Klem fra Eirin

Kaoskontroll sa...

Jaaa... jeg fikk lyst på trådsnelleholder og båndholder! :)

Var på Panudo i går. Skulle ha en ting... og endte fort 600 kr fattigere. :S
Men kost meg med noen av tingene i helgen... og om man tenker slik på det, så var det jo billigere helgekos enn en kveld på byen f eks. ;)
Og ennå har jeg ting igjen som jeg kan drive på med kveldene som kommer. :)
Så joda, det koster, men hobbyting er i det minste noe man oftest ser resultater av også. Ikke bare penger ut vinduet. Får vi trøste oss med. ;)

Klem

Interiør drops sa...

I like it! :)

Kunne tenke meg masse
av dette her jeg, men jeg elsker
jo farger.. Hihi...

Klem

Martilie sa...

Gosh så mye lekkert! Falt pladask for båndholderen :)

Jeg elsker de små "buskene" og har hatt mine en god stund nå.. Husket ikke navnet men etter litt leting fant jeg det hos Anette/Hvit Romantikk :)

Sophora Prostrata 'Little Baby`

Håper du finner den, min ble kjøpt på Holmensenteret i Asker.

God uke!

Klem fra Tove

Kremfaret sa...

Gøy med hobbyting ja, her var det mye jeg kunne tenkt meg, nettopp fordi det så så fint ut ;P Jeg blir alltid så forvirra når jeg er i hobbybutikker, fordi jeg inspireres til å lage alt mulig rart, men etter hvert som jeg surrer og går rundt i butikken med handlekurven full av duppeditter, så innser jeg at jeg kanskje burde legge en liten plan for hva jeg skal lage først. Ikke minst for lommeboka sin skyld ;)

Kos deg med masse fin hobbysyssel framover!

Elisabeth sa...

Jeg drømmer om et rom hvor vi kan ha kontor/gjesterom/hobbyrom. Og å se hva du holder på med gjør ikke ønskene og drømmene mindre :-p Jeg må nok vente en stund enda, men i mellomtiden tror jeg jeg skal drømme meg bort i bildene dine!

Jeanette sa...

mye fint du har handla....dyrt å jobbe på steder med så mye fint:-)kontoret har blitt kjeempe bra,kontor stoler finner du nok på loppis etterhvert...er selv på leit etter en av disse gamle med jern å tre...kanskje ikke så gode å sitte på,men who cares...når de er sååå kuule.-.)

Related Posts with Thumbnails