"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 30. mars 2012

Sukkersøte påskeegg



Her er da påskeeggene mine for i år.
Malt med traditional craft paint. Blomstene malte jeg med en umbraconøkkel fra Ikea. Duppet i maling og så prikket i vei på egget. Eggene, malingen og hamptråden kommer selvfølgelig fra Panduro.

Har du malt påskeegg i år?

Klem Madelén

15 koselige kommentarer:

Precious Home sa...

Så fine!
Beste jeg har hørt på lenge! "blomstene malte jeg med en umbraco nøkkel" ;)

Ha en fin kveld!

Interiør drops sa...

Hihi, umbraco nøkkel?? Hvor
får du tålmodigheten fra?

Lekre egg i søteste fargene!! :)
Så flink du er!

STOR
KLEM

Marits Hverdagsgleder sa...

Så søte de var! Fine blomster malt med umbraconøkkel :) hi hi
Ingen påskeegg-maling her i år, men som du vet, det har sine årsaker. Har kjøpt inn masse fra Panduro, men det råtner ikke til neste påske heller :)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kjempefine egg! Så søte, flinke deg! Eg har faktisk aldri pynta eller måla påskeegg før. Men no fekk eg kjempelyst! :)
Og så flott det blir på hobbyrommet ditt! Digger dei runde rammene med Tildastoff i. Fin-fine:)
Ha ei fin palmehelg!
Klem:)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Skjønne egg!! Umbranøkkel har jeg ikke vært borti. Flotte farger og mønster.

God påske Madelén!!

Klem fra Hjørdis

Kremaktig sa...

Super fine påskeegg!! :)
Ha en god helg!

Tre Engler sa...

Hei!

Kjempe søte påske-egg:) artig med litt annen farge!

Klem Merete

Marita og Anne(ensmakavhonning.com) sa...

Super søte påskeegg :)
Påskeklem

Gabriella - La famiglia Moskvil sa...

Jepp, jeg har grunnet gamle glorete påske- egg fra i fjor, og åra før det... Men nå skal barna få male motiv på hvert sitt. Så fine dine ble! :) god påske! Klem

Olea sa...

hei:)
så fine dem ble!
flinka:)!
klem :)

Fabelaktig sa...

Hva du ikke kan?! De ble såå fine!

Herlig lørdag til deg og dine!
Her på Nesåsen er det sol, men huff som det blåser! USJ! Jeg og Nala skal til mamma og lage wontons, mannen er på jobb (sånn er det når mannen driver egen bedrift - alltid på jobb)

Takk for gode og varme ord inne hos meg!
DU er underbar!
klem

Fossestua sa...

Kjempesøte påskeegg du har laget! Og jeg tror det må være første gang jeg har hørt om noen som har brukt en umbrakonøkkel til å male med :D
Ha en fin påske!
Klem fra Lise

Igi sa...

Så fine!!
Herlige farger.
Klem

Monica sa...

Hei på deg.
Superskjønne egg i herlige farger!
Ønsker deg en riktig fin helg ;)
Klem, Monica

Fam.Gab sa...

Så skjønne egg :)
må si meg enig med resten her - umbrakonøkkel var festlig redskap ;D

God påske til deg =)

Related Posts with Thumbnails