"When all else fails, go orange!"

"When all else fails, go orange!"

mandag 19. mars 2012

Trollhassel


Ikke så mye spennende å fortelle i dag, men tenkte jeg kunne vise fram trollhasselen min som har fått svarte pappnøkler fra Panduro i greinene sine.
Har også veldig lyst til å få til å lage en slik lyspærevase som henger i ståltråd, men sliter med å få knust den svarte delen på lyspæra. Noen som har noen tips om hva slags verktøy jeg burde bruke?

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

Huldra sa...

Så stor og flott den var! Ta en tur innom bloggeren Fragmenter. Hun har laget sånne lyspærevaser og viste hvordan hun gikk frem. :)

Takk for at du ville være med i Løv lotteriet mitt. Da ligger lodd nr. 160 i potten til deg.

God mandag fra Huldra :)

Kremfaret sa...

Tøff takpynt, prikken over i´en med nøkler :) Veldig kreativt! Har ingen tips med knusing av lyspæredingser, men lykke til ;-)

Igi sa...

Veldig kult å henge nøkler i greina!!
Klem

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Kjempefin ide med å pynte trollhassel med nøkler, veldig dekorativt:)

Ønsker deg en glad ny uke:)
Klem Marianne

Liza sa...

Kjempekul med nøkler og ingen godt forslag til lyspærene.
Klem
Liza

Fabelaktig sa...

Jeg er så lei for at jeg ikke har fått besøkt deg før nå, døgnet skulle hatt flere timer!

Skal si du har en nydelig trollhassel! Har du hentet den fra den fredede hasselen i hagen? *blunke*

Jeg håper du har hatt en finfin start på uken, kjære!

Gode klemmer& fine tanker

Tre Engler sa...

Hei!

Så kjempe artig med nøkler i trollhassen:) det har jeg ikke sett før og var en artig vri!

Ha en strålende kveld.
Klem Merete

Related Posts with Thumbnails