"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 17. mars 2012

Vårrengjøring her på Bettum.

Holder på å rydde vekk litt gjenstander for å få til et litt mer ryddig inntrykk her hjemme. Derfor har jeg besluttet å kvitte meg med litt møbler og pyntegjenstander. 
I første omgang så er det dette jeg vil selge..

Gammel og flott klesrulle: 400,- (må hentes)



Gammel mintgrønn, rusten badevekt: 350,- (må hentes).




SOLGT
Markør bokhylle fra Ikea i god stand. 
190 cm høy, dybde 32 cm og 50 cm bred: 450,- (må hentes).


SOLGT
Fuglebur med oppheng: 200,- (må hentes).


Bare send meg en mail på madelen@smidsrod.no hvis noe frister ekstra mye ;).
Alle tingene må hentes her i Vestfold.

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Glassveranda sa...

Oj!! Men skal du selge den flotte gamle klespressen din?! Hadde vi bodd i kjøreavstand fra hverandre skulle jeg ha meldt min interesse tvert! :)) Nydelig er den! Fugleburet var også vakkert, så disse tingene og til denne prisen tror jeg du vil ble fort kvitt! ;)

God helg til deg og mannen! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Nennes sa...

Mye fint du skal selge :)

Lekker den disken i innlegget før dette :)
Hvilken farge er det?

ha en flott kveld.

Klem

Gabriella sa...

Hei på deg!

Nå skal du høre;
På torsdag var jeg på Gjennestad på hagemøbelåpning. Mens jeg prater med Manuela kommer en mann bort til oss og nevner sin datters blogg "Bettumvilla". Mine tanker gikk til Kopstadveien og nabogården Bettum. Jeg tenkte ikke noe mer over det til jeg var på mrs-hardys blogg nå i kveld og ser at "Bettumvilla" har kommentert.
Da blir jeg litt nysgjerrig og oppdager at "Bettumvilla" er vårt gamle hus!!!
For et artig sammentreff!
Så nå har jeg tittet rundt på bloggen din og sett at det har blitt litt forandringer.
Kjøkkenendringen for et par år siden holder jeg med deg i.
Jeg skjønte aldri hvorfor de som eide huset før oss hadde satt det skapet så innmari teit på veggen...
Uansett har du en kjempefin blogg Madelèn! Du har jo bodd der i 5 år nå så du må nok trives? :)
Jeg har også en blogg, en rimelig fersk en sådan; lafamigliamoskvil.blogspot.com
Følg meg gjerne!?
Jeg følger deg fra nå! ;)

Ha en fin helg videre!

Hilsen Gabriella

Marits Hverdagsgleder sa...

Jeg har også en gammel klesrulle, den står på stabburet og jeg har vurdert å ta den inn i huset! (artig å se at noen tar ting ut, andre tar ting inn... hi-hi... men greit å kvitte seg med noe når nye ting kommer inn så det ikke blir overfylt...)
Har sendt deg privat mail, Madelèn

Huldra sa...

Fillern at jeg ikke så denne før. Ble jo helt siklen etter fugleburet. Lekkert!:)

Related Posts with Thumbnails