"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 1. mars 2012

Vårstemning ved testasjonen

Først vil jeg takke for alle gratulasjonene på gaven jeg fikk i går. Setter virkelig god pris på alle som legger igjen ord her inne hos meg. Det er dere som gjør det morsomt å blogge!
 *
Når jeg tuslet forbi Mester grønn her om dagen så bare måtte jeg ta med meg noen løkblomster hjem. For dere som har fulgt meg og "kjenner" meg litt så er dette store saker. For her på Bettum Villa er det nesten bare uekte blomster og jeg er egentlig veldig fornøyd med det, men samtidig så er det godt å se noe vokse og få blomster.


Så denne lille løkblomsten fikk plass ved den lille, ikke fullt så brukte, testasjonen min.


Teboks fra lokal interiørbutikk, liten kurv fra Ikea, skilt fra Kremmerhuset, resten fra loppa.


Håper alle har kost seg ute i det fine været i dag. For jeg har kun vært inne på jobb og har vært kjempe misunnelig på dere ;).

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Precious Home sa...

Så fin løkblomst! Tror ikke jeg har sett denne før...

Ha en fin kveld!

my dream sa...

så kjempe koselig tea stasjon du har!! :) knall fint, er så koselig m sånt fremme... ikke bare stue d bort... :) ha en fin kveld, nyt teaen.. ;)

Klems Diana.

Fru Andersen sa...

SÅ fin liten vårblomst, jeg har slått til med slike påskeliljeaktige små saker, litt rart med det gule her i alt det hvite..hihi, men vårlig ihvertfall!

Fiiine radioen under her! Og gratulerer med ny tlf. Snill kjæresten din:-)

Ønsker deg en god natt!

Nennes sa...

Så vakker blomst :)

polkadotpeticoat sa...

I always love your attention to detail!!

Liza sa...

Søte liljekonvaller du har skaffet deg. Jeg holdt selv på å kjøpe en sånn plante men lot det være med tanke på 4 åringen.
Ha en fin kveld
Klem
Liza

Pia Maria sa...

Så utrolig fin løk blomst =) hihi vakker og enkel!

God helg til deg, nyt den og håper at været holder seg =)

Klem Pia Maria

Olea sa...

Hei :)
liljekonvaler er vakre!
jeg skal ut og handle litt blomster en dag snart jeg også:) jeg mmå få pynta litt opp på terassen ;)
god helg! klem :)

Related Posts with Thumbnails