"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 9. april 2012

Blomsterplansjer


Noen stilige plansjer fra Bohus (29,-) har fått plass på veggen.
Stadig noe nytt her i huset gitt.. men når det er så billig som dette så synes jeg det er lov.


11 koselige kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, WOW så søte! Må en tur innom Bohus:-) klem Siv

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

WOW! *løper til Bohus ila uka* (og kremmerhuset, he,he - takk for tips) Ha en fin uke, klem C

Olea sa...

Hei :)
De der er så fine, tror jeg må inom bohus en dag ;)
klem fra meg :)

Renates hjørne sa...

Oj!! De var billige ja, disse skal jeg ha ;)

Klem fra Renate

Tre Engler sa...

Hei!

For noen herlige blomster plakater:)

Klem Merete

Mi familia sa...

Nydelig blomster plakater!

Ha en fin uke,
Vicky

Fra huset i svingen sa...

Oi, de var fine :-D
Kanskje jeg får ta meg en tur på Bohus snart da ;)

Klem Karianne

Monica sa...

Da blir det tur til Bohus, da :)

Fabelaktig sa...

Så stilig og så billig - me like!

Fabelaktig ukesstart til deg.
Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
Jeg har hatt en liten påskepause og det var igrunn godt.

Jeg håper du har hatt en fin påske.
klem

Jatte sa...

Så søte de var!

Ha en fin ny uke,
Klem Jatte♥

Marits Hverdagsgleder sa...

Stadig nye plansjer, Madelèn :) Og du bør egentlig få prosenter, så mange som kommer til å handle på Bohus nå :) hi-hi

Related Posts with Thumbnails