"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 25. april 2012

Bokhylle dekorasjon


 På bokhylla mi har jeg hengt opp min nye loppe dekorasjon. Synes de blå-gule geometriske formene er så stilige. 
Gubben var ikke fullt så begeistret og klaget over assosiasjoner til eldrebølgen..hehe. 

*One of my fleamarket finds has found it's place.*

4 koselige kommentarer:

salige lavendel sa...

Hihi, ja jeg må innrømme at jeg er en smule enig med din mann her altså. Men så har jeg jo også sansen for stilmix...så det var jo litt artig også.

Marits Hverdagsgleder sa...

hi hi... her holder jeg med gubben... men smaken er som baken...

polkadotpeticoat sa...

I love your flee find and in its new home!!!

Tre Engler sa...

Hei!
Må nok også slenge meg på hva din mann sa:) men jeg syntes likevel den ble fin og det å blande trender liker jeg godt!
Fortsatt god kveld!

Klem Merete

Related Posts with Thumbnails