"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 6. april 2012

Colour addict

Norske interiørbloggere har en ny utfordring denne måneden som de kaller "colour addict".
 Jeg tenkte det ville være morsomt å bli med på denne, det til tross for at Bettum Villa-hjemmet ikke akkurat er kjent for stor fargebruk. Men på hobbyrommet får jeg utfolde meg litt med farger. Her begynner det å bli et skikkelig feelgood rom.




Tilda stoffer = love.
Lyslenke = enda mer love.

Med disse bildene blir jeg med på utfordringen. 
Sjekk gjerne ut de andre flotte bidragene HER.

Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

Beate sa...

ååh, jeg digger tildastoffene!!
NAJS!!

klem

Dronninghuset sa...

SÅ SMART MED DE RINGENE. KAN BRUKE ALT BARE MAN HAR FANTASI OG SER MULIGHETENE....
KLEM TOVE

Exam Papers sa...

nice colorful frames are and the elements are looking too beautiful.
Good Day.
Exam Papers

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Så kreativt og herlig bidrag, fin måte å bruke tildastoffene på:-)Lykke til, klem Anita

Tre Engler sa...

Hei!

Så artig og kreativt det var:)
Tilda stoff er jo så herlig!

Fortsatt god påske!

Klem Merete

små øyeblikk med cams sa...

Herlige farger! Lykke til i konkurransen :)
God påskehelg!
klem
Camilla

Interiør drops sa...

Så fint bidrag, Madelén! :)
Liker fargene som kommer mer
og mer hos deg..

Klem

Krossmyra sa...

Så fint hobbyrom! Nydelige farger:)

Klem Monica

Barbros lille atelier sa...

Oj, så flott hobbyrom!
Nydelige Tildastoffer!

polkadotpeticoat sa...

I love this, I have been meaning to try this....Happy Easter!

SsSsS sa...

Hær var det mye lekre farger, kjempeflott! :)

Maris Gyngestol sa...

Liker hobbyrommet ditt så godt! :)
Det "bånd-stativet" ditt (om jeg kan kalle det det...) -hvor er det fra?
Har sikla på det siden jeg så det igrunn... ;)

Fortsatt god påske!
-Mari

DagensInteriør sa...

Utrolig stilig!

- L

Related Posts with Thumbnails