"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 21. april 2012

*Cuddle cuddle*

Meg og Pippin koser oss sammen på sofan denne helgen. Ikke noe stress... vi bare slapper av. Hva driver dere på med tru?






*Me and Pippin are cuddling on the couch this weekend. No stress, just relaxing*


9 koselige kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Så koselig det ser ut :)
Her er det stille og rolig lørdagskveld, nyoperert som jeg er :)
Klem

Tove sa...

Så fine bilder av dere.
Klem Tove

Precious Home sa...

Så koselige bilder!

Takk for tips angående "Morgendis". Dette er noe jeg faktisk har tenkte på, men jeg har hørt at man skal forvente at fargen blir litt mørkere enn på fargekartet, så dette var ett godt tips! Tusen takk:)
Har du visst fram der du har malt? Hadde vært morsomt å se;)

ha en fin kveld!

Jatte sa...

Så søte dere er :)
Kos dere masse og god helg!

Klem Jatte♥

cecci85 sa...

Sååå søte dere er :)) Madelen du er vakker!! :)

Mi familia sa...

Fine bilder! Kos dere :-)

Vicky

Tonje Merethe sa...

Så søte.. Herlig med slik kosestund.
Her er det filmhelg siden jeg har vært syk og fremdeles er smittebærende. Kos med film også da, men blir litt kjedelig når en vet at man må holde seg inne.

Ha en fin søndag!
Klem fra Tonje Merethe

Tre Engler sa...

Hei!
Så koselig:)
Fortsatt god dag!

Klem Merete

Anneli sa...

For noen nydelige bilder Madelèn <3 Du er nå så søt atte :)
Ha en strålende helg, å kos deg på loppis! Klem fra Anneli :)

Related Posts with Thumbnails