"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 24. april 2012

DIY: Sofaputer

Her er da resultatet etter en kveld bak symaskinen.
6 puter og et pledd i herlige varme toner. Alle ferdig sydd, med vekslende hell, på en drøy time. Prislapp: 700,-
Ikke gæli!

 Her hos meg kan man kanskje se laangt etter den tradisjonelle sommerfølelsen/fargene, men jeg har alltid sagt at mitt hjem er et "høst-hjem". Liker så godt den stemningen som hører til høsten, derfor falt valget på disse fargene. 

 



Den orange duken ble kanskje ikke så perfekt som jeg hadde trodd (kanskje litt for vågal for mitt sarte interiørhjerte :P), men en duk er en duk. Og når det ikke kostet mer enn 10,- så tar man sjansen ;). Så den får ligge helt til jeg finner en ny en.... 
Den grønne bollen derimot synes jeg passer perfekt inn.
Gubben synes duken var kul da... er ikke det typisk? Alt jeg liker er gubben skeptisk til og ting jeg er usikre på synes han er knall. Rart det der...

Ønsker alle som stikker innom en flott uke og vil si "Hello" til mine nye følgere (en del utenlandske ser jeg), setter så pris på hver og en av dere. 
Jeg holder på med en hard uke med varetelling *vondt i nakken*.


9 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Sjå der ja! Du fekk det jo til. Med glidelås og greier!! Eg er imponert.Det har ikkje eg våga meg på ;) Du er flink! Og så lun og god stemning det vart i den fine nye sofaen din! Fekk lyst til å krype opp i!:)
Ha ein nydeleg dag Madelen!
Klem:)

Liza sa...

Så flink du er:) De passet helt perfekt i sofaen din og prisen var ikke gal.
Klem
Liza

Olea sa...

Flinka! så fine de ble, da hvet vi hvem som kan sy puter om det trengs ;) hihi
klem :)

Igi sa...

Så flotte de ble!!
Nydelig fargetoner!
Klem

Tre Engler sa...

Hei!
Så fint det ble, fargen var fin til den nye sofaen:)
Flink er du!
Fortsatt god kveld!

Klem Merete

Gabriella - La famiglia Moskvil sa...

For noen år siden hadde Blackburn Design puter i samme fargetoner som de du har vært så flink til å sy. Jeg har et par... Her går puter etter sesong, så de oransje kommer nok ikke opp før i oktober igjen. ;)

Gabriella - La famiglia Moskvil sa...

Dustete stavekontroll på iPaden... Black Design skulle det stå, men det skjønte du helt sikkert!

Veronica sa...

Så fine putene ble! Passet jo perfekt til sofaen:)

Fabelaktig sa...

Hei søte deg!
Så utrolig kjekt at du deltar inne på min utfordring:)
Tenk at du har sydd og ordna de putene selv! Du er så flink :)

Fin helg!
Fabelaktig

Related Posts with Thumbnails