"When all else fails, go orange!"

"When all else fails, go orange!"

søndag 29. april 2012

Doggy Love

Vi kaller han Mr. Gærne-Tannløs aka Pippin. Han "eier" Bettum Villa og styrer sine undersåtter (oss) med en hard hånd.
Her skal det koses konstant.. og får han gnage litt på tommelen til mannen så er han i himmelen.




Pippin ville gjerne være med på bloggen igjen for å ønske alle dere som er innom en god søndag.
Håper dere nyter dagene med plutselig sol.

8 koselige kommentarer:

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Gud for en nydelig sjarmklump! <3
Fin søndag til deg også! Klem Cecilie

Siren sa...

For en sjarmør, skikkelig flott hund dere har!

Ha en fin søndag, håper solen dukker opp hos dere. Ser dårlig ut hos oss.
Klem Siren :)

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Madelen :)

Herlighet for en skjønn vovs, har ei vi også som regjerer i hjemmet, begynner å ule når hun ikke får kos eller oppmerksomhet, litt bortskjemt kanskje :)))

Kjempetøff den gamle boksen under her med, å bare 30 kr ??? litt av et kupp :))

Ønsker deg en fin Søndagskveld
Klem Mette :))

Kaoskontroll sa...

Å ha kjæledyr er en berikelse! Skulle gjerne hatt hund, men pus får holde enn så lenge.
Tror forresten pus er mer sliten etter gårsdagens fest enn det jeg er. Hun forsto jo ingenting da huset ble invadert av lattermilde damer. Måtte gå fra ene enden av huset til andre hele tiden, som for å sjekke hva som foregikk der. Så i dag har hun lagt paddeflat og sovet. :)

Klem

Ann-Kristin sa...

Kjempenydelig!! Og det vet han selvsagt meget godt selv regner jeg med :-)
Pusekatten min er også husets midtpunkt!
Fortsatt fin søndag til deg
Klem

salige lavendel sa...

Ååååå, for en helskjønn herlighet!! Elsker små hunder.

Tante Titti sa...

En nydelig uke ønskes Pippen og hans undersåtter!!
Mine to skjønne sjefer sender også en hilsen og sier: Mjauuuu og Voff voff...
Titti-klæmm!!

Fabelaktig sa...

Nala logrer og sende snutekyss til kjekkasen pippin!

Ønsker deg en herlig start på uken!
Jeg har ligget med feberfantasier, håper jeg snart blir frisk for å være dårlig er noe av det verste jeg vet.

Klemklem

Related Posts with Thumbnails