"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 27. april 2012

Endelig helg..

(De 2 runde bildene skal snart få noe inni seg, mens de store forblir tomme en stund.)

 Utrolig deilig å ta helg nå etter en lang og hard uke på jobben. Vi har hatt varetelling denne uka *puh*. Nakken har tatt helt knekken på meg så da skal det bli deilig å ta det litt med ro i noen dager. Men jeg skal ikke være mer i ro enn at jeg skal en tur på loppemarked i morra.... gleder meg!

10 koselige kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Morsom bildevegg hos deg! Fin fredag! klem Siv:-)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

God helg og lykke til på loppis i morgen
klem

elinAnita (eddas) sa...

Så fint det var på veggen din der:)
Ja,loppis i morgen igjen:)
kos deg..VOICE :)
klemklem

Britt Kristin sa...

Kul billedvegg...

Og lykke til på loppis i morra..

Se på bloggen min finner du...giveaway...håper du blir med...

Ha en fin helg..

Britt.

Tre Engler sa...

Hei!
Koselig bilde vegg:) liker godt at rammene bare henger på vegen!
Ha en strålende helg!

Klem Merete

Fabelaktig sa...

Så utrolig stilig :)
Liker liker liker!

Ønsker deg og dine en fabelaktig helg.
Håper alt er godt.

Stor klem og ett varmt smil
Maia

Jatte sa...

Kos deg med loppis, og plei den vonde nakken godt!

Klem Jatte :)

Heddas gode grunner sa...

Riktig god helg! Kos deg på loppemarked!
klem fra Hedda

Har en drøm... sa...

Fin vegg:)
Blir godt med helg nå etter en hard uke på jobb... du får be om litt ekstra nakkemassage hjemme:)

Ha en fin fin helg:)
Og tuuusen takk for stemmen hos Carma, det gjør meg GLAD ♥

Susanne sa...

Så fin vegg :-)
Har lagt meg til som følger :-)
Ha en nydelig dag!
-Susanne-

Related Posts with Thumbnails